- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام یک مرکز ذخیره سوخت برای هواپیماهای نیروهای مسلح اوکراین در منطقه کرووگراد

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر انهدام یک مرکز ذخیره سوخت برای هواپیماهای نیروهای مسلح اوکراین در منطقه کرووگراد
انهدام یک مرکز ذخیره سوخت برای هواپیماهای نیروهای مسلح اوکراین در منطقه کرووگراد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح روسیه انبارهای مهمات نیروهای مسلح اوکراین در منطقه کیف را هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در کانال تلگرامی خود اطلاع داد که نیروهای روسیه یک انبار سوخت هواپیماهای اوکراینی را در منطقه کرووگراد منهدم کردند و به انبارهای مهمات دشمن در منطقه کی‌یف حمله کردند.
به گفته این وزارتخانه، هوانوردی عملیاتی - تاکتیکی و ارتش، هواپیماهای بدون سرنشین، نیروهای موشکی و توپخانه گروه‌های نیروهای مسلح روسیه، پرسنل و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین را در 111 منطقه شکست دادند.
در این گزارش آمده است: علاوه بر این، در فرودگاه کاناتوو در منطقه کرووگراد، تأسیسات ذخیره سوخت برای هواپیماهای نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد. در منطقه شهر کیرووگراد و همچنین روستای اولشانیتسا، منطقه کی‌یف، تأسیسات ذخیره مهمات نیروهای مسلح اوکراین مورد اصابت قرار گرفتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала