- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام انبار مهمات و سوخت نیروهای اوکراینی در منطقه دنپروپتروفسک و اودسا توسط ارتش روسیه

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه راکتی "گراد" ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین
سامانه راکتی گراد ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2023
اشتراک
وزارت دفاع: نیروهای مسلح روسیه انبار مهمات نیروهای مسلح اوکراین را در فرودگاه لوزواتکا منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای هوانوردی، موشکی، خدمه پهپاد و توپخانه نیروهای مسلح روسیه نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین را در 102 منطقه در یک روز هدف قرار دادند.
بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه: یک انبار موشک هوایی در فرودگاه لوزواتکا در منطقه دنپروپتروفسک و سه انبار مهمات نیروهای مسلح اوکراین و یک مرکز ذخیره سوخت برای تجهیزات توسط نیروهای هوانوردی عملیاتی - تاکتیکی و نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین را در 102 منطقه در 24 ساعت گذشته هدف قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه روز شنبه گزارش داد که نیروهای مسلح روسیه یک انبار سوخت تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه اودسا منهدم کردند.
مبنی بر گزارش وزارت دفاع روسیه : در منطقه شهر ولچانسک، منطقه خارکف، انبار مهمات تیپ 1 ویژه نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد. در نزدیکی شهرک ویگودا، منطقه اودسا، یک انبار سوخت برای تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.
علاوه بر این وزارت دفاع در گزارش خود افزود: نیروهای مسلح روسیه دو زرادخانه مهمات نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق کی یف و ژیتومیر را نیز منهدم کردند.

در 24 ساعت گذشته، نیروهای روسیه حمله نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه نوومیخایلوفکا در جمهوری ددونتسک دفع کردند، نیروهای مسلح روسیه دو حمله را در جهت کوپیانسک دفع کردند و سه تیپ نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند . دشمن در منظقه کوپیانسک تا 70 پرسنل نظامی و ایستگاه راداری AN/TPQ-50 را از دست داد.

وزارت دفاع در پایان اعلام کرد: تعداد کلی تلفات نیروهای انسانی ارتش اوکراین در 24 ساعت گذشته در مناطق عملیات ویژه نظامی به بیش از 450 نفر رسید و همچنین سامانه‌های پدافند هوایی ارتش روسیه در منطقع عملیات ویژه در طول روز دو موشک ضد کشتی "نپتون" ، پنج گلوله HIMARS و 20 پهپاد اوکراینی را منهدم کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала