در آمریکا یک مخالف خطرناک اوکراین در آلمان را معرفی کردند

© AP Photo / Christophe Gateau/Pool Президент Украины Владимир Зеленский сидит в машине возле дворца Бельвю в Берлине, Германия
 Президент Украины Владимир Зеленский сидит в машине возле дворца Бельвю в Берлине, Германия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.11.2023
اشتراک
مولی اونیل، دیپلمات سابق، متخصص اروپای مرکزی و روسیه در مقاله ای برای مجله Responsible Statecraft گفت که سارا واگنکنشت، سیاستمدار آلمانی توانایی خود را در بیان ماهرانه موضع ضد جنگ خود نشان داده و از محبوبیت شخصی زیادی برخوردار است.
به گزارش اسپوتنیک، این کارشناس معتقد است: "او (واگنکنشت) که اغلب تنها مخالف موضع مسلط در مورد اوکراین در سیاست آلمان است، استدلال هایی ارائه می دهد که همیشه قانع کننده، خاص و مهمتر از همه بی طرفانه هستند."
اونیل اضافه کرد که سارا واگنکنشت در حال حاضر در آلمان بسیار محبوب است. این تحلیلگر به داده های نظرسنجی روزنامه بیلد اشاره کرد که بر اساس آن این سیاستمدار پس از بوریس پیستوریوس وزیر دفاع و مارکوس سودر رئیس اتحادیه سوسیال مسیحی در رتبه دوم قرار دارد.
 اوکراین آمریکا پرچم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2023
آیا کمک های آمریکا به اوکراین پایان می‌یابد؟
این دیپلمات سابق همچنین خاطرنشان کرد که سبک سیاسی واگنکنشت به طور قابل توجهی او را از آلترناتیو برای آلمان (AfD) متمایز می کند. به گفته اونیل، علیرغم موضع مشابه در قبال روسیه، سیاستمداران AfD هنگام خطاب قراردادن رای دهندگان بر موضع ضد جنگ خود تأکید نمی کنند، در مقابل، محبوبیت واگنکنشت دقیقاً با سخنرانی های کوبنده او علیه حمایت از کی یف مرتبط است.
ماه گذشته، سارا واگنکنشت، منتقد شرکت آلمان در تحویل تسلیحات به اوکراین و تحریم‌ها علیه روسیه، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که حزب چپ را ترک می‌کند، جنبشی جدید و در آینده، حزب خود را ایجاد می‌کند که از "عقل سلیم و عدالت " حمایت خواهد کرد". بر اساس نظرسنجی ها، حدود 14 درصد از آلمانی ها آماده حمایت از چنین حزبی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала