"با روسیه امن تر است"؛ وعده های غیرمنتظره در آمریکا درخصوص اوکراین

© AP Photo / Andrew Kravchenkoپیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2023
اشتراک
رابرت کندی جونیور، ماریان ویلیامسون و کورنل وست نامزدهای ریاست جمهوری گفتند که پایان دادن به درگیری در اوکراین برای ایالات متحده سودآورتر است و رهبر جدید آمریکا باید اوکراین را به میز مذاکره بکشاند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه Responsible Statecraft از آنها پرسید که آیا رئیس دولت باید برای پایان دادن به درگیری در اوکراین وارد مذاکرات صلح شود.
نامزد مستقل رابرت کندی جونیور پاسخ داد:" "در حال حاضر، استراتژی ایالات متحده مبتنی بر این ایده است که تضعیف روسیه به نفع منافع ملی ما است. این نظر نادرست است."
ماریان ویلیامسون از حزب دموکرات گفت که ایالات متحده برای جلوگیری از درگیری طولانی "مانند افغانستان" به مذاکرات صلح نیاز دارد.
کورنل وست، نامزد مستقل نیز از وادار کردن کی یف برای دستیابی به توافق صلح حمایت کرد. او گفت که حمایت مالی از اوکراین منجر به "جنگ فرسایشی بی پایان" می شود و چنین مسیری را هدر دادن پول خواند.
وست قول داد: "به عنوان رئیس جمهور، برای اوکراین راهی جز مشارکت در روند دیپلماتیک نمی‌گذارم".
اخیراً رسانه های غربی نوشته اند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از درگیری اوکراین خسته شده اند و حمایت از رژیم کی یف در حال ضعیف شدن است. به گزارش NBC، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله خطوط کلی از آنچه که اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به صرف نظر کند، گفتگو می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала