اظهارات تکان دهنده ای نماینده کنگره در مورد اوکراین

© AP Photo / J. David Akeساختمان کنگره آمریکا
ساختمان کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2023
اشتراک
گرین نماینده کنگره خواستار توقف کمک مالی به اوکراین شد.
به گزارش اسپوتنیک، مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره در شبکه های اجتماعی نوشت: ایالات متحده باید ارسال کمک مالی به اوکراین را متوقف کند و روی امور داخلی تمرکز کند.
او گفت: دیگر پولی برای اوکراین نیست!

گرین با اظهار نظر در مورد احتمال تعطیلی جدید، همچنین افزود که توقف دولت روی کار و استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا ضروری است.

پیش از این، کنگره بودجه موقتی را تصویب کرد که دولت را تا 17 نوامبر ادامه می دهد. علاوه بر تخصیص بودجه برای نیازهای خود ایالات متحده، نمایندگان کنگره با وظیفه ارائه کمک های وعده داده شده توسط دولت به اوکراین و اسرائیل مواجه هستند.
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ۱۰۶ میلیارد دلار برای این درخواست کرده است، اما حمایت واضحی از این درخواست در کنگره وجود ندارد. مجلس جمهوری خواه پس از انتصاب رئیس جدید، به تخصیص کمک به اسرائیل بدون بودجه درخواستی کاخ سفید برای اوکراین و سایر اهداف رای داد.
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2023
مجلس نمایندگان کنگره آمریکا لایحه کمک به اسرائیل را بدون ذکر اوکراین تصویب کرد
ابتکار مشابهی در سنا توسط تعدادی از محافظه‌کاران جمهوری‌خواه مطرح شد، اما حزب دموکرات که سنای ایالات متحده را کنترل می‌کند، این تلاش را رد کرد. بایدن پیش از این اعلام کرده بود که در صورت تصویب لایحه کمک به اسرائیل بدون اوکراین، لایحه ای را امضا نخواهد کرد.
تعطیلی در ایالات متحده توقف فعالیت مقامات فدرال است که در صورت از دست رفتن مهلت تصویب بودجه دولت امکان پذیر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала