تسلیت پوتین به مقامات نپال

© Sputnik / Sergey Savostyanov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
اشتراک
پوتین به مقامات نپال به دلیل عواقب این زلزله تسلیت گفت.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سایت کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ارتباط با عواقب غم انگیز زلزله ویرانگر در مناطق غربی این کشور به مقامات نپال تسلیت گفت.
در این بیانیه آمده است: آقای رئیس جمهور محترم، جناب آقای نخست وزیر محترم، خواهشمند است تسلیت عمیق اینجانب را در رابطه با عواقب غم انگیز زلزله ویرانگر در مناطق غربی کشور خود بپذیرید و صمیمانه ابراز همدردی و حمایت خود را به خانواده های قربانیان و دوستان این عزیزان برسانید. همچنین آرزوی بهبودی سریع برای همه کسانی که در این فاجعه طبیعی آسیب دیده اند.
افزایش تعداد مصدومان زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
زمین لرزه در نپال + فیلم
پیش از این مرکز لرزه نگاری اروپا مدیترانه ای از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 6 ریشتر در نپال خبر داده بود. در اثر این زمین لرزه دست کم صد نفر زخمی شدند.
زمین لرزه ای در غرب نپال روز جمعه به وقوع پیوست که مرکز آن در منطقه جایارکوت در 36 کیلومتری جنوب شرقی شهر جوملا قرار داشت. سازمان زمین شناسی آمریکا بزرگی این زمین لرزه را 5.6 ریشتر و مرکز لرزه نگاری هند 6.4 ریشتر برآورد کرده است. در نتیجه این فاجعه، حداقل 128 نفر کشته و بیش از 150 نفر زخمی شدند.
این زمین لرزه در مرز هند و نپال رخ داده است. بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری اروپا- مدیترانه، مرکز این زمین لرزه در 36 کیلومتری جنوب شرقی شهر جوملا با جمعیت حدود 9 هزار نفری نپال و در 166 کیلومتری شمال شرق شهر بحریچ هند که حدود 182 هزار نفر در آن زندگی می کنند در عمق 35 کیلومتری قرار داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала