امیدواری کی یف برای دریافت 900 میلیون دلار دیگر از صندوق بین المللی پول

© Sputnik / Natalia Seliverstovaمیزان بدهی ها در جهان به رکورد جدیدی رسید
میزان بدهی ها در جهان  به رکورد جدیدی رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2023
اشتراک
نخست وزیر اوکراین: کی یف روی دریافت 900 میلیون دلار کمک دیگر از صندوق بین المللی پول حساب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس اشمیگال نخست وزیر اوکراین روز پنجشنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که صندوق بین المللی پول برنامه گسترش حمایت مالی از اوکراین را بازبینی خواهد کرد که این امر به جذب کمک مالی جدید به اندازه حدود 900 میلیون دلاری کمک خواهد نمود.

اشمیگال نوشت: "گفتگویی برخطی را با آلفرد کامر رئیس اداره کل اروپای صندوق بین المللی پول داشتم. بکارگیری اصلاحات و اجرای فانوس های ساختاری را مورد بررسی قرار دادیم. پیشرفت در این زمینه را مورد اشاره قرار دادیم. صندوق بین المللی پول گروهی را برای بازبینی دوباره برنامه گسترش سرمایه گذاری که اجازه جذب کمک مالی بعدی به میزان 900 میلیون دلار را می دهد، در دست آماده سازی دارد".

به گفته نخست وزیر اوکراین، طرفین مسئله تامین مالی کمبود بودجه دولتی، حمایت از تجارت خرد و متوسط و نیز اقدامات در راستای رشد اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
درخواست کمک تعداد زیادی از کشورها از صندوق بین المللی پول به خاطر کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2023
وزیر خارجه تونس: صندوق بین المللی پول باید به کشورها خدمت کند و نه برعکس
گروه صندوق بین المللی پول در اوایل سپتامبر در ورشو گفتگوهای فنی با مقامات اوکراین را در سایه آماده سازی برای دومین بازبینی برنامه گسترش سرمایه گذاری را آغاز نمود. هیات مدیره صندوق بین المللی پول در ماه ژوئن اولین بازبینی این برنامه حمایتی را به پایان رساند که در نتیجه اوکراین 890 میلیون دلار دریافت کرد که آنرا صرف حمایت از بودجه خود خواهد نمود.
در ماه مارس شورای اجرایی صندوق بین المللی پول بسته چهارساله تامین مالی برا اوکراین را به میزان 15.6 میلیارد دلار به تصویب رساند. در مجموع کی یف امسال امکان دریافت سه بسته به ارزش 4.5 میلیارد دلار را دارد. اندکی بعد این صندوق 19 فانوس ساختاری را اعلام کرد که اوکراین قول داده است آنها را در قالب برنامه همکاری ها به ارزش 15.6 میلیارد دلار اجرا نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала