گزارش و تحلیل

اگر هیتلر زنده بود

© Photo / Deutsches Bundesarchiv (German Federal Archive)صندلی توالت هیتلر به حراج گذاشته شده + عکس
صندلی توالت هیتلر به حراج گذاشته شده + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2023
اشتراک
فردی اخیرا در مجمع عمومی سازمان ملل در باره اینکه اگر هیتلر زنده بود و تویتر داشت الآن در تویت اش چه می گفت صحبت می کرد.
به نظر می رسد اگر هیتلر امروزه زنده بود ترجیح می داد به نقاشی بپردازد چون در حد و قواره جنایات برخی سیاستمداران که در حال حاضر هستند نمی توانست ظاهر شود و باید در مقابل اینها تعظیم می کرد.
هیتلر کجا و اینها کجا.
درباره بحث هلوکاست و کشته شدن یهودی ها توسط نازی ها صحبت می کنند، این در حالی است که امروزه نهایت حمایت ها را از نئونازی ها انجام می دهند.
مگر کشتن با کشتن فرقی می کند، چه فرقی می کند که افراد را در کوره بیاندازند و یا با بمب اتمی زنده زنده آب کنند یا سر ببرند و یا با استفاده از بمب های شیمیایی و بیولوژیک و ناپالم و خوشه ای و فوسفوری و اورانیوم ضعیف شده و... بکشند.
چه فرقی دارد که شما بروید افرادی را بازداشت کنید و به اردوگاه های نازی ببرید یا اینکه بزرگترین زندان در تاریخ بشریت را با محصور کردن انسان ها در یک منطقه ایجاد کنید؟
چه فرقی می کند که شما افراد را بازداشت کنید و بعد بکشید یا اینکه غیر نظامیان و زنان و کودکان را با بیش از 20 هزار تن انواع واقسام بمب های آمریکایی قتل عام کنید؟
چه فرقی می کند که شما نسل کشی را با کشتار تک تک افراد انجام دهید و یا اینکه با کشتار دست جمعی انسان ها انجام دهید؟
چه فرقی می کند شما با شمشیر انسانی را سر بزنید و اعدام کنید و یا با طناب دار و یا با تیر خلاص؟
چه فرقی می کند که شما به بهانه تصرف خاک دیگران لشکر کشی کنید و یا به بهانه واهی دفاع از خود و یا تامین امنیت خود؟
کشتار کشتار است، اشغال اشغال، جرم تخطی از قوانین و مقررات بین المللی وانسانی و وجدانی و... هم فرقی ندارد.
اینکه شما اسمتان هیتلر باشد یا نتانیاهو یا بوش یا بایدن یا ترامپ یا کلینتون یا...
جیمی کارتر رئیس جمهوری اسبق آمریکا در یکی از کنفرانس ها اظهار داشته بود طبق مطالعات مراکز مطالعاتی دانشگاهی آمریکا ایالات متحده آمریکا از زمان تاسیس اش تا آن زمان فقط 12 سال را بدون جنگ و خونریزی گذرانده.
البته وی در همین کنفرانس تاکید داشت که این حساب کتاب از سال 1492 میلادی که قاره آمریکا کشف شده شروع می شود و نه از سال 1776 میلادی که زمان تاسیس ایالات متحده آمریکا به حساب می آید.
از همان زمان هم اصل ماجرا بحث کلنی سازی و استعمار و... بود و اروپایی ها در قاره آمریکا وقتل عام سرخ پوستان که صاحبان اصلی سرزمین بودند بود و امروزه همان جریان در باره فلسطینی ها در حال رخ دادن است و اسرائیلی ها در حال قتل عام فلسطینی ها و بیرون راندن آنها از خانه و کاشانه خود به بهانه های مختلف برای تصرف سرزمین آنها می باشند.
حمایت بی چون و چرای ایالات متحده از اسرائیل در کشتار فلسطینی ها در دوره معاصر و مقاومت آمریکا با وتوهایش در شورای امنیت در مقابل اکثریت قاطع کشورهای جهان که متقاضی توقف فوری جنگ هستند چه فرقی با جنایت هایی که هیتلر انجام می داد دارد؟
Колючая проволока на заборе у набережной в районе Яффо в Тель-Авиве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.10.2023
گزارش و تحلیل
چرا حق دفاع از خود بر شرایط فعلی اسرائیل منطبق نیست؟
حد اقل زمان جنگ جهانی دوم کسی بر کارهای هیتلر سرپوش نمی گذاشت اما در حال حاضر می بینیم که ایالات متحده نه فقط بر سر همه کارهایی که اسرائیل انجام می دهد سرپوش می گذارد بلکه اسرائیل را تشویق به کشت و کشتار بیشتر هم می کند و خودش هم نیرو و هم تسلیحات در اختیار اسرائیل قرار می دهد تا کشتار بیشتری انجام دهد.
حتی وقتی که دبیر کل سازمان ملل یک بار جسارت می کند از وجدان خود صحبت کند آنچنان به وی حمله ور می شوند و وی را تهدید به بی کار کردن می کنند که مجبور می شود از صحبت های خود عقب نشینی کند.
ببینید در اوکراین چه کار می کنند، همان بایدن خود خود را صهیونیست می داند و زلنسکی که او هم خود را صهیونیست معرفی می کند، منتظر هستند همه مردم اوکراین کشته شوند تا منافع آمریکا محقق گردد.
اروپایی هایی که امروزه از عذاب وجدان درباره جنایاتی که در مقابل یهودی ها مرتکب شده اند صحبت می کردند چرا درباره اتفاقاتی که برای مردم بی گناه در فلسطین رخ می دهد عذاب وجدان نمی گیرند؟
از اروپای بهشت و سر سبز و جهان دیگری که جنگل وحشی است صحبت می کنند.
خوب چرا یهودی ها را فرستاده اید جنگل، بهتر نبود در بهشت تان به آنها جایی می دادید که هم جبران گناه کرده باشید هم اینکه آنها را به جای جنگل وحشی به بهشت برده باشید.
آنها را جایی فرستاده اید که مطمئن هستید هیچ وقت نمی توانند آرامش داشته باشند و با صلح و امنیت زندگی کنند.
کاری که امروزه اروپایی ها و آمریکایی ها با یهودی ها می کنند و آنها را تشویق می کنند در جایی و شرایطی زندگی کنند که هیچ وقت آرامش و امنیت ندارند به خودی خود بیش از اینکه جنایت بر علیه فلسطینی ها باشد بزرگترین جنایت بر علیه خود یهودی ها است.
راستی آیا صحبت های اخیر آقای پوتین را شنیده اید که در آن تاکید داشته منابع اطلاعاتی روسیه تاکید دارد حمله اخیری که به هواپیمای اسرائیلی که از تل آویو به داغستان رفته بود توسط مراجع اطلاعاتی از اوکراین هدایت شده بود.
بسیاری باور دارند که در جنگ جهانی دوم هم سازمان های صهیونیستی هدایت قتل عام یهودی ها در کشورهای اروپایی را به عهده داشتند تا یهودی ها را وادار کنند به فلسطین کوچ کنند.
الان هم تشکیلات وابسته به زنسکی که خود یهودی و صهیونیست است هدایت حمله به یهودی ها در داغستان را انجام می دهند و احتمالا همین کار را به زودی در دیگر جاهای جهان نیز انجام دهند.
حال شما بفرمایید اگر هیتلر زنده بود در کنار افرادی مانند زنسکی و نتانیاهو و بایدن و... آیا جایی برای خودنمایی پیدا می کرد؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала