از فردی که به ضد حمله اوکراین پایان خواهد داد، نام برده شد

© AP Photo / Jose Luis MaganaЧлен Палаты представителей Майк Джонсон выступает в Вашингтоне, США
Член Палаты представителей Майк Джонсон выступает в Вашингтоне, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.10.2023
اشتراک
ساوت چاینا مورنینگ پست می نویسد، رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا، مایک جانسون، می تواند ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین را متوقف کند.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه می‌گوید: "جانسون با حمایت بیشتر از کی یف مخالف است و مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری‌خواهان ممکن است به سادگی از اجرای درخواست جو بایدن رئیس‌جمهور برای کمک به اسرائیل و اوکراین خودداری کند."
این روزنامه خاطرنشان می کند که حمایت نظامی از غرب یک راه نجات برای اوکراین است.
در این مطلب می آید: "اگر ایالات متحده کمک به کی یف را متوقف کند، بعید است که اروپا بتواند این شکاف را پر کند. اقتصادهای سراسر اروپا در سال های اخیر دوران سختی را تجربه کرده اند، حتی در کشورهای پیشرو مانند آلمان."
به نظر او، تحریم ها علیه روسیه نتیجه ای به همراه نمی آورد، برعکس، نرخ رشد اقتصادی به آن اجازه می دهد که مثلاً از آلمان پیشی بگیرد.
ساوت چاینا مورنینگ پست در پایان می‌نویسد: "اگر تحریم‌های اقتصادی کارساز نباشد و عملیات نظامی به نتیجه نرسد، آتش‌بس تنها گزینه خواهد بود".
مایک جانسون، رئیس جدید مجلس نمایندگان، خواستار تقسیم درخواست 105 میلیارد دلاری برای حمایت از اسرائیل و اوکراین شد و همچنین خواستار حساب کاخ سفید برای بودجه هزینه شده در کی یف شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала