"او میفهمد"؛ رسانه ها از "هدیه" غرب به پوتین خبر دادند

© Sputnik / Kristina Kormilitsyna /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین
پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2023
اشتراک
نشریه استرالیایی ABC گزارش می دهد که انحراف توجه غرب از اوکراین به اسرائیل به دلیل درگیری مسلحانه با حماس به نفع رهبری روسیه خواهد بود.
"به گزارش اسپوتنیک، در این مطلب آمده است: "رئیس‌جمهور روسیه بازی طولانی را انجام می‌دهد و با گذشت زمان از چیزی که به دست می‌آورد خوشحال خواهد شد".
همانطور که این نشریه خاطرنشان کرد، بازنده اصلی درگیری فعلی در خاورمیانه، اوکراین است، زیرا متحدان کی یف، اسرائیل را ترجیح می دهند. نویسنده مطلب معتقد است که حمایت نظامی از نیروهای مسلح اوکراین به دلیل نارضایتی سیاستمداران آمریکایی در حال کاهش است، بنابراین رهبری روسیه فقط می تواند منتظر بماند، زیرا اوکراین به زودی ضعیف خواهد شد.
نویسنده مقاله نتیجه می گیرد:" اوکراین با دریافت بودجه از ناتو به سادگی وضعیت ناامیدکننده ای را در میدان جنگ حفظ می کند. پوتین با دانستن دیدگاه حامیان ترامپ در مورد اوکراین که بارها بیان کرده‌اند، می‌داند که حتی اگر فقط بنشیند و کاری انجام ندهد، دولتش همچنان می‌تواند گسترش یابد".
مناقشه فلسطین و اسرائیل، مرتبط با منافع ارضی طرفین، برای چندین دهه منبع تنش و درگیری در منطقه بوده است. تصمیم سازمان ملل متحد با نقش فعال اتحاد جماهیر شوروی در سال 1947، ایجاد دو کشور - اسرائیل و فلسطین را تعیین کرد، اما فقط اسرائیل ایجاد شد. اسرائیل ضمن اعلام موافقت با اصل دو دولتی، سرزمین های فلسطین را به طور کامل آزاد نکرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала