دوازده پهپاد اوکراینی در آسمان استان کورسک روسیه سرنگون شدند

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий зенитного расчета мобильной группы быстрого реагирования смотрит в бинокль
Военнослужащий зенитного расчета мобильной группы быстрого реагирования смотрит в бинокль - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2023
اشتراک
استاندار استان کورسک: در این استان 12 پهپاد اوکراینی منهدم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، رومان استاروویت استاندار استان کورسک روسیه در کانال تلگرامی خود از سرنگونی 12 پهپاد اوکراینی در آسمان این استان خبر داد.

وی توضیح داد: "امشب بر فراز شهر کورسک و منطقه کورسکی 12 پهپاد منهدم شدند که از طرف اوکراین پرتاب شده بودند. سقوط تکه های آنها در بخش شهری و روستای زورینو به ثبت رسیده است".

این استاندار افزود که این رخداد بدون خسارت به جان مردم صورت گرفت. اندکی پیش از این نیز استاروویت از فعال شدن سامانه های پدافند ضد هوایی در این منطقه خبر داده بود.
Взрыв в Белгороде - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2023
انهدام یک پهپاد اوکراینی بر فراز استان بلگورود
گفتنی است، پیشتر کارشناس علوم سیاسی روسیه گفته بود، اوکراین، با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند. شرایط میدان نبرد به سود اوکراین نیست. اخیراً ارتش روسیه به برخی از اهداف مهم برای کی یف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کی یف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.
حملات پهپادی به تأسیسات در پایتخت روسیه و منطقه مسکو از نظر نظامی معنا ندارد، اما از نقطه نظر نمادین از آنها برای "مقادیر تبلیغاتی برای خیرین غربی" استفاده خواهد شد.
ارتش اوکراین مرتباً با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق روسیه حمله می کند. حملات اصلی متوجه مناطق مرزی یعنی مناطق کورسک، بریانسک و بلگورود و همچنین کریمه می شود. در این منطاق حالت زرد خطر تروریستی برقرار می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала