"طوفان الاقصی" شمشیری بود که با تشدید جنایالت اسرائیل از غلاف در آمد

ایران عمان
ایران عمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2023
اشتراک
رئیس جمهور ایران در گفتگوی تلفنی با پادشاه عمان از نقش‌آفرینی سازنده مسقط در حل و فصل مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی قدردانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در تماسی تلفنی با هیثم بن طارق سلطان عمان تاکید کرد که عملیات خودجوش و مبتکرانه طوفان‌الاقصی شمشیری است که پس از تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر از غلاف بیرون آمده و محاسبات اسرائیلی - غربی را بهم ریخت.

رئیسی تاکید کرد: "امروز رژیم اسرائیل و متحدان آن، با استمرار قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و غذا به‌دنبال قتل‌عام دسته‌جمعی در غزه و تحمیل کوچ دسته جمعی مردم از خانه و کاشانه خود هستند".

امیرعبداللهیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2023
اعلام آمادگی ایران برای ارسال کمک‌های انساندوستانه به غزه
رئیس جمهور ایران با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای غربی از اقدامات اسرائیل، اقدام قاطع و فوری کشورهای اسلامی و آزادگان جهان را برای توقف ماشین کشتار اسرائیلی ضروری دانست.

رئیس دولت ایران خاطرنشان کرد: "بررسی وضعیت وخیم فعلی در غزه باید به سرعت در دستور کار سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و بقیه مجامع بین‌المللی قرار گیرد".

سلطان عمان نیز در این گفتگو با اشاره به اینکه مسقط با کشورهای که می توانند در توقف جنایات اسرائیل موثر و نقش آفرین باشند، در ارتباط می باشد، اظهار داشت: «نباید اجازه دهیم یک‌بار دیگر سیاست کوچاندن مردم مظلوم فلسطین و تحمیل آوارگی به آنان اتفاق بیفتد».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала