- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رسانه ها اخبار تکان دهنده ای درباره نیروهای مسلح اوکراین منتشر کردند

© AP Photo / Iryna Rybakovaسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2023
اشتراک
رسانه ها خبر دادند که درگیری ها در صفوف تیپ ارشد نیروهای مسلح اوکراین آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، نیوزویک نوشت که درگیری ها در صفوف تشکیلات ارشد نیروهای مسلح اوکراین رخ داده است.
در این مقاله آمده است: تشکیلات نظامی اوکراین که نقش اصلی را در ضد حمله کی‌یف داشت، به دلیل مشکلات رهبری و فرماندهی در میدان نبرد، دچار اختلال شده است.
همانطور که خبرنگاران خاطرنشان کردند، صحبت از 47 تیپ مکانیزه مجزای "ماگورا" است، جایی که افسران ارشد این یگان یکدیگر را به سوء مدیریت تشکیلات متهم می کنند: در جریان ضد حمله، دستوری داده شد که منجر به بیشتر شدن تلفات در میان پرسنل نظامی اوکراین شده است.
از اوایل ماه ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین در تلاش برای پیشروی در مسیرهای زاپوروژیه، یوژنودونتسک و ارتیومفسک بوده و با واحدهای جنگی که توسط ناتو آموزش دیده و مسلح شده بودند، در نبرد شرکت می کنند. همانطور که ولادیمیر پوتین تاکید کرد، آنها نتوانستند موفقیت چشمگیری در هیچ بخش از جبهه به دست آورند. سرگی شویگو، وزیر دفاع اوکراین روز سه شنبه گفت که تلفات ارتش اوکراین در ماه سپتامبر به بیش از 17 هزار نفر و بیش از 2.7 هزار سلاح رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала