سرنگونی دومین موشک اوکراینی پرتاب شده به سمت کریمه

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Офицеры полка противовоздушной обороны вооруженных сил РФ во время боевого дежурства за пультом управления зенитно-ракетного комплекса С-400 "Триумф" в Крыму
Офицеры полка противовоздушной обороны вооруженных сил РФ во время боевого дежурства за пультом управления зенитно-ракетного комплекса С-400 Триумф в Крыму - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: پدافند ضد هوایی برای دومین بار طی امروز موشک اس-200 اوکراینی که به سمت کریمه در حال پرواز بود را منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که سامانه پدافند ضد هوایی برای دومین بار در شبانه روز گذشته موشک سامانه موشکی اس – 200 که به گزینه تهاجمی تبدیل شده است، را منهدم کرده است. نظامیان اوکراینی این موشک را به سمت شبه جزیره شلیک کرده بودند.

در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: "حدود ساعت 22:00 به وقت مسکو، تلاشی برای حمله تروریستی به قلمرو جمهوری کریمه توسط رژیم کی یف و با استفاده از سامانه موشکی پدافند ضد هوایی اس – 200 که به حال تهاجمی تبدیل شده است، صورت گرفت. این موشک اوکراینی توسط پدافند ضد هوایی کشور به موقع ردگیری و در آسمان منهدم شد".

پیشتر امروز و حدود ساعت 18:00 به وقت مسکو نیز تلاش مشابهی صورت گرفته بود و پدافند ضد هوایی روسیه این تهدید را خنثی نموده بود.
Военнослужащие зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
تلاش مجدد اوکراین برای حمله تروریستی به کریمه
اندکی قبل وزارت دفاع روسیه خبر از نابودی یک پهپاد اوکراینی در فاصله ده کیلومتری از سواحل این شبه جزیره توسط کشتی کوچک ناوگان دریای سیاه این کشور داده بود.
علاوه بر آن، نیروهای مسلح اوکراین پنجشنبه شب تلاش کرده بودند که به استاوراپل حمله نمایند. به گفته استاندار این منطقه، نظامیان روسیه دو شهپاد اوکراینی را منهدم کردند.
نظامیان اوکراینی به شکل دائمی به مناطق مرزی روسیه و بویژه با استفاده از پهپاد و موشک حمله کرده و عملیات خرابکاری صورت می دهند.
در این مناطق حالت زرد خطر تروریستی کاری می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала