ارتش اسرائیل از نابودی صد ها مبارز حماس خبر داد

© AP Photo / Ohad ZwigenbergИзраильские военные около Ашкелона
Израильские военные около Ашкелона - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
اشتراک
ارتش دفاعی اسرائیل اعلام کرد که صد ها جنگجوی حماس را در کنار ایست بازرسی کارنی نابود کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش دفاع از اسرائیل (ساخال) در اطلاعیه ای اعلام کرده است که صد ها جنگجو را در زمان تلاش آنها برای عبور از موانع در نزدیکی نوار غزه، نابود کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: "نیروهای زمینی و هوایی ساخال طی چند ساعت گذشته در برخی مناطق در جنوب روسیه عملیات اجرا کرده اند و صد ها تروریست را نابود کرده اند".

تاکید می شود که دو هواپیمای نیروی هوایی اسرائیل تلاش جنگجویان فلسطینی برای عبور از موانع امنیتی در نزدیکی ایست بازرسی کارنی در جنوب کشور را خنثی کرده اند.
پیشتر در روز شنبه روزنامه Haartez به نقل از یک مقام پلیس اعلام کرده بود که 200 تا 300 تروریست حماس وارد مناطق مرزی اسرائیل شده اند که ده ها نفر از ایشان تا کنون در خاک کشور حضور دارند.
Взрыв и пожар в Газе в результате ответных ударов Израиля по Палестине 7 октября 2023 года  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
حمله ارتش اسرائیل به ساختمان های چند طبقه در نوار غزه + ویدئو
روز شنبه اسرائیل با حمله موشکی بی سابقه ای از لحاظ مقیاس آن از طرف نوار غزه روبرو شد. بخش رسانه ای ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای افراطی سه هزار موشک را به سمت خاک این کشور پرتاب کرده اند. علاوه بر آن، ده ها جنگجو وارد مناطق مرزی اسرائیل شده اند. نظامیان اسرائیل در حال پاسکازی شهرک ها می باشند و در سراسر کشور حاله فوق العاده اعلام شده است.
شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس، گردان های القسام، روز شنبه از عملیاتی علیه اسرائیل خبر داد و اعلام کرد که 5000 موشک شلیک کرده است. نیروهای دفاعی اسرائیل از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر دادند. یواو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از تجمع گسترده نیروهای ذخیره در پس زمینه شلیک موشک های بی وقفه از نوار غزه و نفوذ شبه نظامیان به خاک اسرائیل خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала