حمله ارتش اسرائیل به ساختمان های چند طبقه در نوار غزه + ویدئو

© AFP 2023 / Mahmud HamsВзрыв и пожар в Газе в результате ответных ударов Израиля по Палестине 7 октября 2023 года
Взрыв и пожар в Газе в результате ответных ударов Израиля по Палестине 7 октября 2023 года  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
اشتراک
ارتش اسرائیل از حملات هوایی به دو ساختمان چند طبقه در نوار غزه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ، ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای هوایی این کشور روز شنبه دو ساحتمان چند طبقه در مرکز غزه که توسط مبارزان حماس مورد استفاده قرار می گرفت، را هدف قرار داده است.
پیشتر ارتش اسرائیل اعلام کرده بود که نیروی هوایی کشور حملاتی را به 17 مرکز نظامی و 4 مرکز فرماندهی شاخه نظامی حماس در نوار غزه صورت داده است.

در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است: "جنگنده های نیروی هوایی اسرائیل به زیر ساخت نظامی در دو ساختمان چند طبقه که توسط مبارزان عالیرتبه حماس برای عملیات تروریستی مورد استفاده قرار می گرفتند، حمله کرد".

ارتش این کشور تاکید کرده است که حماس به عمد مراکز نظامی را در بین خانه های مسکونی در غزه قرار می دهد. این نهاد نظامی تاکید کرد: "نیروهای دفاعی اسرائیل پیش از حمله به ساکنین این ساختمان ها هشدار داده بود تا بتوانند از خارج شوند".

گنبد آهنین غزه فلسطین اسرائیل حیفا آشدود تل آویو حمله حماس ارتش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2023
کارشناس اسرائیلی در مورد حمله حماس: ما برای این حمله آماده نبودیم
روز شنبه اسرائیل با حمله موشکی بی سابقه ای از لحاظ مقیاس آن از طرف نوار غزه روبرو شد. بخش رسانه ای ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای افراطی سه هزار موشک را به سمت خاک این کشور پرتاب کرده اند. علاوه بر آن، ده ها جنگجو وارد مناطق مرزی اسرائیل شده اند. نظامیان اسرائیل در حال پاسکازی شهرک ها می باشند و در سراسر کشور حاله فوق العاده اعلام شده است.
شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس، گردان های القسام، روز شنبه از عملیاتی علیه اسرائیل خبر داد و اعلام کرد که 5000 موشک شلیک کرده است. نیروهای دفاعی اسرائیل از آغاز عملیات شمشیرهای آهنین علیه حماس در نوار غزه خبر دادند. یواو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از تجمع گسترده نیروهای ذخیره در پس زمینه شلیک موشک های بی وقفه از نوار غزه و نفوذ شبه نظامیان به خاک اسرائیل خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала