- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سامانه‌های پدافند هوایی شبانه 31 پهپاد را در سه منطقه روسیه سرنگون کردند

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه
خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2023
اشتراک
با اعلام وزارت دفاع روسیه، سامانه های پدافند هوایی این کشور 31 پهپاد اوکراینی را در شب سه‌شنبه به چهارشنبه بر فراز مناطق بلگورود، بریانسک و کورسک سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه صبح چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد:" در شب 4 اکتبر، تلاش های رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی به اهدافی در قلمرو روسیه متوقف شد. سیستم های دفاع هوایی در حال انجام وظیفه بر فراز قلمرو مناطق بلگورود، بریانسک و کورسک 31 مورد هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی را رهگیری و منهدم کردند".
ویچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود در این زمینه در شبکه اجتماعی خود نوشت:" امروز، بین ساعت 1:00 تا 2:00 بامداد، سیستم دفاع هوایی ما بر فراز منطقه بلگورود و ناحیه کوروچانسکی شروع به فعالیت کرد. بر اساس اطلاعات اولیه، یک حمله پهپادی صورت گرفته است. همچنین بر اساس اطلاعات اولیه، حدود 19 هدف مورد اصابت قرار گرفتند. خسارات ناشی از ریزش آوار در حال حاضر در حال تعیین است. تا کنون شاهد هستیم که یک ساختمان اداری در شهر بلگورود آسیب دیده و در روستای شیشینو شیشه های یکی از خانه ها شکسته و سه خودرو آسیب دیده است".
همچنین آلکساندر بوگوموز فرماندار بریانسک نیز در کانال تلگرامی خود نوشت:" نیروهای مسلح اوکراین سعی کردند با استفاده از پهپاد حمله تروریستی انجام دهند. نیروهای پدافند هوایی وزارت دفاع روسیه یک هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما را بر فراز منطقه بریانسک منهدم کردند. این حمله تلفات جانی و خسارتی در پی نداشت. نیروهای عملیاتی و اورژانس در محل مشغول به کار هستند. با تشکر از واحدهای پدافند هوایی ما".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала