هشدار سازمان ملل درباره خطر استثمار جنسی زنان اوکراینی در اروپا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه
برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2023
اشتراک
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان و دختران در ژنو گفت که زنان پناهنده اوکراینی با خطر جدی قربانی شدن قاچاق انسان و بهره کشی جنسی در اروپا روبرو هستند.
به گزارش اسپوتنیک، "ریم آلسالم"، در یک نشست توجیهی با روزنامه نگاران معتبر سازمان ملل از انجمن ACANU گفت: "زنان اوکراینی با آنچه در بسیاری از موقعیت‌های پناهندگی می‌بینیم، مواجه می‌شوند: آنها همچنان در معرض خطر قاچاق انسان و همچنین استثمار، از جمله بهره‌کشی جنسی هستند. باید بگویم که در لهستان درک میزان این موضوع و همچنین به دست آوردن یک نمای کلی از اقداماتی که به عنوان مثال مقامات لهستانی در مورد آن انجام می دهند، کمی دشوار بود. اما این قطعاً یک مشکل واقعاً جدی است".
در ماه جولای، پلیس ملی اوکراین گزارش داد که مشکل قاچاق انسان در این کشور را فوری ارزیابی کرده است؛ روند منفی با وضعیت آسیب پذیر شهروندان این کشور همراه است.
همانطور که دفتر دادستان کل کشور بعداً گزارش داد، به گفته دفتر نمایندگی سازمان بین المللی مهاجرت (IOM)، آژانس مهاجرت سازمان ملل متحد در اوکراین، طی 30 سال گذشته، حدود 300 هزار نفر در اوکراین از قاچاق انسان رنج برده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала