رئیس مجلس نمایندگان: دفاع از مرزهای آمریکا از کمک به اوکراین مهم تر است

© AFP 2023 / Andrew Caballero-ReynoldsМигрант из Венесуэлы перепрыгивает заграждения из колючей проволоки на мексико-американской границе в Игл-Пасс, штат Техас
Мигрант из Венесуэлы перепрыгивает заграждения из колючей проволоки на мексико-американской границе в Игл-Пасс, штат Техас - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2023
اشتراک
رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان: آمریکا و مرزهای آن اولویت می باشد و نه کمک به اوکراین.
به گزارش اسپوتنیک، کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CBS اعلام کرد که منافع آمریکا مهم تر از ارائه کمک های بیشتر به اوکراین می باشد.

وی تاکید کرد: "اولویت من آمریکا و مرزهای ما می باشد. من از تامین اسلحه ای که اوکراین به آن نیاز دارد، حمایت می کنم. من پیش از هر چیز من از (تقویت) مرزها حمایت می کنم".

مک کارتی تصریح کرد که در حال حاضر کاخ سفید بیش از 3 میلیارد دلار را برای کمک به اوکراین در اختیار دارد. وی افزود که اگر مشکلی در خصوص اختصاص منابع صورت گیرند، جمهوری خواهان آمادگی دارند تا در مجلس نمایندگان راه حل های ممکن را مورد بررسی قرار دهند.
Здание Капитолия за проволокой в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2023
آمریکا حجم کمک های نظامی به اوکراین را کاهش خواهد داد
روز یکشنبه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بودجه موقت تصویب شده در کنگره که به دولت اجازه ادامه فعالیت خود برای دوره 45 روزه و تا تاریخ 17 نوامبر را می دهد، امضا کرد. در عین حال در این قانون هیچگونه منابعی برای اختصاص به نیازمندی های اوکراین تعریف نشده است. خود بایدن پیشتر اعلام کرده بود که واشنگتن "تحت هیچ شرایطی" نمی تواند به خود اجازه دهد که حمایت از اوکراین را متوقف کند.
از جمله سدهای موجود بر سر راه تصویب بودجه جامع پیشنهادی دولت در کنگره آمریکا، درخواست های ارائه شده در قالب بودجه نظامی ایالات متحده جهت کمک های بیشتر نظامی به اوکراین بود. بسیاری از نمایندگان حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا تاکید کرده اند که به هیچ لایحه ای برای بودجه کشور در سال مالی آتی که در آن منابع برای کمک به اوکراین تخصیص یافته باشد، رای منفی خواهند داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала