افسر سابق آمریکایی: رژیم زلنسکی در نتیجه فشار نظامی روسیه سقوط می کند

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعات ایالات متحده گفت که دولت اوکراین ممکن است در نتیجه فشار نظامی روسیه سقوط کند، در شرایطی که نیروهای مسلح اوکراین توانایی رزمی خود را از دست داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" در مصاحبه ای با وبلاگ نویس Cyrus Janssen گفت:" روسیه نیازی ندارد پایش را بروی پدال گاز بگذارد. برعکس، لازم است فشار نظامی تدریجی بر اوکراین اعمال شود و در نتیجه باعث فروپاشی سیاسی در این کشور شود. این باعث طولانی شدن درگیری خواهد شد، اما نتیجه برای این کشور حاصل خواهد شد".
این افسر سابق اطلاعاتی خاطرنشان کرد که نیروهای مسلح اوکراین در حال حاضر کاملاً شکست خورده اند و عملاً به عنوان عاملی در میدان جنگ وجود ندارند. ریتر معتقد است که اکنون به روسیه بستگی دارد که تعیین کند چه روشی را برای پایان دادن به خصومت ها انتخاب خواهد کرد.
برای چهارمین ماه است که ارتش اوکراین تلاش می کند تا در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپاروژیه پیشروی کند و تیپ های آموزش دیده در کشورهای ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد منتقل کند. به گفته ولادیمیر پوتین، در این مدت آنها نتوانستند به هیچ نتیجه ای دست یابند. کارشناسان نظامی غربی به ویژه به اثربخشی مناطق مستحکم روسیه و میادین مین اشاره می کنند که به خاطر آن نیروهای مسلح اوکراین متحمل خسارات جدی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала