- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

یک سرباز اسیر در مورد وجود ده ها فراری در صفوف ارتش اوکراین صحبت کرد

© AP Photo / Libkosیک سرباز اسیر در مورد وجود ده ها فراری در صفوف ارتش اوکراین صحبت کرد
یک سرباز اسیر در مورد وجود ده ها فراری در صفوف ارتش اوکراین صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2023
اشتراک
یک سرباز نیروهای مسلح اوکراین که در اطراف استان زاپاروژیه اسیر شده، از وجود ده ها فراری در صفوف ارتش اوکراین به دلیل وضعیت جبهه و دروغ های فرماندهان صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرباز اسیر اوکراینی گفت: "روحیه پایین تر از حد متوسط ​​است. گمان هایی وجود دارد که یگان در نبرد می میرد، اما آنها (فرماندهان) به ما اطمینان می دهند و صحبت می کنند و این کار آنها به نوعی نتیجه می دهد. افراد باقی می مانند. سربازان به آنها اعتماد می کنند اما همه چیز کاملا برعکس اتفاق می افتد."
او توضیح داد تصمیم به فرار توسط کسانی گرفته می شود که قبلاً در جنگ بوده اند و با تصویر واقعی آنچه در حال رخ دادن است، روبرو شده اند.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین نبرد ارتش روسیه در منطقه اوروژاینی را قهرمانی نامید + ویدئو
این سرباز اسیر در ادمه گفت:" آنها به ما چیزی نگفتند. چندین روز ودکا مصرف کردند، سپس برگشتند، وسایل خود را جمع کردند و رفتند. تعداد آنها به اندازه کافی بود. شاید بیش از ده نفر. شاید حدود 50 نفر.برمی گردند و می روند .احتمالاً این کار را از فهمیدن این که مسئولین دروغ می‌گویند، انجام می دهند. همه صحبت‌های آنها دروغ است. افراد فکر می‌کنند و می‌فهمند که این فقط یک ماشین گوشت چرخ کنی است. فقط برای کشته شدن می روی و بس" .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала