- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین نبرد ارتش روسیه در منطقه اوروژاینی را قهرمانی نامید + ویدئو

© Sputnik / Sergey Savostyanov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2023
اشتراک
پوتین نبرد ارتش روسیه در نزدیکی اوروژاینی را نمونه ای از شجاعت و قهرمانی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نبردهای نزدیک اوروژاینی را یکی از نمونه های نمادین شجاعت و قهرمانی ارتش روسیه خواند و این را در نشستی با شرکت کنندگان در این نبردها در کرملین بیان کرد.
ولادیمیر پوتین گفت:رئیس ستاد کل به من گزارش داد که شما چگونه جنگیدید، چگونه مبارزه کردید... نه تنها به صورت شفاهی، بلکه تصاویر ضبط شده را نیز نشان داد. البته این یکی از نمونه های شاخص و خوب شجاعت و قهرمانی است.
رئیس جمهور روسیه افزود که می داند، در نبرد آنها به این فکر نمی کنند، بلکه به این فکر می کنند که چگونه "به معنای رزمی کار کنیم، چگونه حمله دشمن را دفع کنیم."
ولادیمیر پوتین گفت: "اما شما آن را دقیقاً همانطور که باید انجام دادید، و این دقیقاً همان چیزی است که باید باشد: این قهرمانی به معنای واقعی کلمه است. من می خواهم از این بابت از شما تشکر کنم. برای شما آرزوی موفقیت می کنم."
پیش از این، سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه، به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره نبرد قهرمانانه ارتش روسیه در منطقه روستای اوروژاینویه به سمت یوژنودونتسک گزارش داده بود. پنج سرباز روسی به فرماندهی ایوان کلاشینکف، فرمانده دسته، حمله 12 هواپیمای تهاجمی اوکراینی را دفع و آنها را مجبور به فرار کردند. به گفته شویگو، کلاشینکف مسئولیت اصلی نبرد را به عهده گرفته و در مقابل دیدگان دشمن ایستاد و به طور مداوم به سمت آنها شلیک کرد و دو جنگنده دیگر از جناحین از گودال ها بر روی هواپیماهای تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین شلیک کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала