- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پیش بینی آینده روند تحولات اوکراین در آمریکا

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office Президент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2023
اشتراک
افسر اطلاعاتی آمریکا: زلنسکی تا لحظه تسلیم شدن کی یف خواهد مرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر اطلاعاتی سابق آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوبی Through the eyes ofاعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین ممکن است تا پیش از زمانی که مقامات این کشور سند تسلیم شدن را به امضا برسانند، از دنیا برود.

وی پیش بینی کرد: "زمانی که کی یف تسلیم شود، زلنسکی وجود نخواهد داشت، سند را یک نفر دیگر امضا خواهد کرد. وی یا کشته خواهد شد و یا به حاشیه رانده خواهد شد... برای وی همه چیز تمام شده است و آن کسی که جای وی را بگیرد، پشت میز مذاکره خواهد نشست".

به عقیده این کارشناس، این طرف روسی خواهد بود که شروط توافق صلح را دیکته می کند. واشنگتن و بروکسل تنها باید درک کنند که نمی توانند در میدان مبارزه بر مسکو پیروز شوند و به این دلیل لازم است که این واقعیت را آنطور که هست بپذیرند.
پیشتر میخائیل پادالیاک مشاور رئیس دفتر زلنسکی اعلام کرده بود که هیچ مذاکره ای با مسکو نمی تواند وجود داشته باشد و کی یف مخالف هر گونه سناریوی آتش بس می باشد، زیرا که این عملا به معنای پیروزی روسیه خواهد بود.
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2023
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا: فرمول صلح زلنسکی پوچ است
به گفته کاخ کرملین، در حال حاضر زمینه ای برای عبور شرایط به سمت مسیر صلح آمیز وجود ندارد و اولویت مطلق برای مسکو – دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی می باشد و در حال حاضر ان مهم تنها از مسیر عملیات نظامی میسر می باشد. در نهاد ریاست جمهوری روسیه اضافه کردند که مسکو تلاش های همه کشورهایی که در صدد وارد کردن حل درگیری در اوکراین به مسیر صلح آمیز می باشند را به شکل عالی ارزیابی می نماید، اما فعلا این امر ممکن نمی باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала