- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

فرمانده دروغ می گوید؛ سرباز اوکراینی دلیل فرار هم رزمان خود را فاش کرد+ ویدئو

© AP Photo / LibkosУкраинский солдат в окопе под Артемовском
Украинский солдат в окопе под Артемовском - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2023
اشتراک
یک سرباز اسیر شده اوکراینی گفت که سربازان اوکراینی وقتی که متوجه می شوند محکوم به مرگ هستند، فرار می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، یک سرباز اسیر شده اوکراینی گفت: در جهت زاپوروژیه، ده ها سرباز نیروهای مسلح اوکراین زمانی که متوجه می شوند که درباره وضعیت جبهه به آنها دروغ گفته شده است، فرار می کنند.
وی گفت: روحیه سربازان پایین تر از حد معمول ​​است. گمان هایی وجود دارد که یگان در درگیری منهدم می شود، اما آنها (فرماندهان) به ما اطمینان می دهند و صحبت می کنند و این کار آنها به نوعی نتیجه می دهد. افراد باقی می مانند. سربازان به آنها اعتماد می کنند اما همه چیز کاملا برعکس اتفاق می افتد.
به گفته وی، کسانی که تصمیم به فرار می کنند، کسانی هستند که قبلاً در نبرد بوده اند و با واقعیت تلخ روبرو شده اند.
این سرباز اسیر شده اوکراینی گفت: آنها به ما چیزی نگفتند. آنها چندین روز ودکا نوشیدند، سپس برگشتند، وسایل خود را جمع کردند و رفتند. تعداد آنها به اندازه کافی بود. مطمئناً بیش از ده نفر. شاید حدود 50 نفر. بسیاری از آنها رفتند. آنها دور می زنند و فقط می روند. احتمالا بعد از فهمیدن این که فرمانده دروغ می گوید. همه حرفای آنها درست نیست. مردم فکر می کنند و می فهمند که این فقط یک چرخ گوشت است. تو فقط داری می روی تا بمیری و بس.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала