- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سرنگونی جنگنده اوکراینی در نبرد هوایی با سوخو 35 روسیه + ویدئو

© Sputnik / Anton Denisovمسلح شدن جنگنده سوخوـ 35 به یک موشک بسیار دوربرد
مسلح شدن جنگنده سوخوـ 35 به یک موشک بسیار دوربرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: جنگنده سوخو 35 روسیه در نبردی هوایی یک هواپیمای نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده سوخو 35 ارتش روسیه یک فروند هواپیمای نظامی اوکراین را در نبردی هوایی سرنگون کرده است.

در این وازتخانه تاکید شد: "در حین یک پرواز، خلبانان نیروهای هوا – فضای روسیه به موقع یک هواپیمای دشمن را تشخیص داده و نابود کردند".

این نهاد تاکید کرد که خدمه جنگنده های روسیه در حال گشت زنی در منطقه غربی بوده و بمب انداز ها، هواپیماهای تهاجمی و بالگردها را پوشش می دادند.
اندکی قبل وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که از تاریخ 24 لغایت 29 سپتامبر، نیروهای هوا- فضای کشور پنج هواپیمای جنگی اوکراینی را نابود کرده اند. ایشان از جمله توانسته اند در هریک از پایگاه های هوایی دولگینتسوا در استان دنپروپتروفسک و کولباکینا در استان نیکولایف 2 جنگنده میگ 29 را منهدم نمایند. علاوه بر آن، نظامیان روسیه در نزدیکی ترویتسک در جمهوری خلق دونتسک نیز یک هواپیمای تهاجمی سوخو 25 را سرنگون کرده اند.
ژنرال فرانسوی از سورپرایز ناخوشایند روسیه برای کی یف صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2023
افزایش هفت برابری هزینه های نظامی اوکراین
این وزارتخانه همچنین امروز اعلام کرد که از ابتدای عملیات ویژه نظامی تا کنون 482 هواپیمای اوکراینی، 250 بالگرد و 7277 پهپاد دشمن توسط نظامیان روسی نابود شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала