بمباران یک صومعه توسط نظامیان اوکراین

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходная артиллерийская установка "Гиацинт-С" артиллерийского подразделения ЦВО работает по позициям ВСУ
Самоходная артиллерийская установка Гиацинт-С артиллерийского подразделения ЦВО работает по позициям ВСУ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2023
اشتراک
در نتیجه بمباران یک صومعه در جمهوری خلق دونستک دو نفر مجروح شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین رئیس جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد که نظامیان اوکراینی به صومعه نیکولسکی در این منطقه حمله کرده اند که در نتیجه آن دو نفر مجروح شدند.

وی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: "در نتیجه بمباران امروز صومعه نیکولسکی توسط دشمن، دو مرد مجروح شدند".

پوشیلین افزود که در شهرک الگینکا در منطقه والناواخسکی و در نتیجه انفجار یک بمب عمل نکرده، یک مرد جان خود را از دست داد. علاوه بر آن، یک نوجوان متولد سال 2009 و یا جوان متولد سال 2004 نیز مجروح شدند.
یک زن نیز در نتیجه بمباران منطقه گارلووکا جراحات سطح متوسطی را دریافت کرده و چهار خانه مسکونی نیز در دو بخش از این منطقه خسارت دیده اند.
دیمیتری مدودوف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2023
مدودف: عملیات ویژه نظامی روسیه تا نابودی کامل رژیم نازی در کی یف ادامه خواهد یافت
به گفته این استاندار روسیه، نظامیان اوکراینی 42 موشک را از سیستم های توپخانه ای کالیبر 152 و 155 میلیمتری به این منطقه پرتاب کرده اند.

توپخانه کالیبر 155 میلیمتری از تسلیحات کشورهای عضو ناتو می باشند. آمریکا، کانادا و استرالیا ده ها هویتزر برد بلند M777 را به اوکراین ارسال کرده اند که نیروهای مسلح اوکراین با بکارگیری آنها شهرها و روستاهای جمهوری خلق دونتسک و از جمله مرکز آن را بمباران می کنند. کی یف همچنین سیستم های موشکی چند پرتابه PzH 2000آلمانی، Krabلهستانی و CAESARفرانسوی را در اختیار دارد که از این موشک های با این کالیبر استفاده می نمایند.

در چند وقت اخیر نظامیان اوکراینی برای بمباران های خود از موشک های خوشه ای که ایالات متحده در قالب بسته جدید کمک نظامی به کی یف به آنها داده است، بهره می برند. در نتیجه انفجار این بمب ها، بمب های کوچک تری رها می شوند که بخشی از آنها عمل نمی کنند. اینها می توانند مردم را مدتها بعد از پایان عملیات جنگی کشته و یا با قطع عضو روبرو نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала