- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصاویری از تسلیم شدن سربازان اوکراینی به همراه مهمات خود + ویدئو

© Photo / Security Service of Ukraineسرباز ارتش اوکراین به جمع آوری اطلاعات درباره محل های استقرار سامانه های هیمارس متهم شد
سرباز ارتش اوکراین به جمع آوری اطلاعات درباره محل های استقرار سامانه های هیمارس متهم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2023
اشتراک
گروهی از نظامیان نیروهای مسلح اوکراین در مسیر سواتوو-کرمنایا خود را به ارتش روسیه تسلیم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در تصاویر منتشره که از طریق دوربین دید در شب گرفته شده است، یک سرباز اوکراینی با بالا بردن یک پارچه سفید رنگ قصد خود برای تسلیم شدن را نشان می دهد . سپس دو نفر از همرزمانش نیز به وی می پیوندند و جعبه های مهمات خود را نیز به درون جاده حمل می کنند. پس از این، آنها به داخل بوته ها بازگشته و جعبه های دیگیری از مهات خود را به درون جاده منتقل می کنند.
یک منبع خبری نزدیک به وزارت دفاع روسیه به ریانوستی گفت:" "در محور سواتوا-کرمنایا با استفاده از یک کانال ارتباطی باز، با نامیدن علامت تماس "ولگا"، که در فرکانس باز "149.200" است، سه سرباز از نیروهای مسلح اوکراین تسلیم شدند و مهمات خود را نیز تسلیم کردند".
وی افزود که پس از تحویل غنائم، از طریق کانال رادیویی یک نقطه خروجی دیگر نیز به آنها اختصاص داده شد و در آنجا تسلیم ارتش روسیه شدند.
این اولین بار نیست که پرسنل نظامی اوکراین با استفاده از فرکانس رادیویی باز و علامت تماس "ولگا" تسلیم می شوند. یک هفته پیش، چندین سرباز نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم در منطقه دانتسک تسلیم شدند و تقریباً در همان زمان، در محور سواتوف ، سربازان اوکراینی داوطلبانه سلاح های خود را در همان فرکانس رادیویی زمین گذاشتند.
فرکانس 149.200 که در آن پرسنل نظامی اوکراینی که مایل به تسلیم هستند می توانند با علامت تماس "ولگا" روی آنتن بروند، در ماه ژوئیه ظاهر شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала