مرگ 68 نفر در نتیجه انفجار مخزن بنزین در قره باغ

© Sputnik / Press service of the EMERCOM of Russia /  مراجعه به بانک تصاویر На месте взрыва у здания автосервиса в Махачкале
На месте взрыва у здания автосервиса в Махачкале - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2023
اشتراک
رسانه: در نتیجه انفجار مخزن بنزین در قره باغ کوهستانی، 68 نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، تلویزیون اجتماعی ارمنستان OTA خبر می دهد که در قره باغ کوهستانی 68 نفر در نتیجه انفجار مخزن بنزین جان خود را از دست داده اند.

در این خبر گفته شده است: "بر مبنای اطلاعات مدافع حقوق بشر تا ساعت 22:00 (21:00 به وقت مسکو) روز 26 سپتامبر، دفتر پزشکی قضایی استپاناکرت مرگ 68 نفر را در نتیجه این انفجار تایید کرده است. هویت 21 نفر تعیین شده است".

بنا بر اطلاعات این رسانه، 290 نیز مجروح شده اند که 168 نفر ا ایشان به مراکز پزشکی در ارمنستان منتقل شده اند. در این بین 96 نفر توسط بالگرد های نیروهای حافظ صلح روسیه منتقل گردیده اند.
همچنان سرنوشت 105 نفر دیگر در حال بررسی می باشد.
انفجار در انبار سوخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2023
انفجار در یک انبار سوخت در قره باغ حداقل 20 کشته بر جای گذاشت
دوشنبه شب آژانس خبری دولتی "آرمن پرس" خبر از شنیده شدن صدای مهیب انفجار در نزدیکی جاده استپاناکرت – اسکران داده بود. بنا بر گزارش این رسانه، اکثر آسیب دیدگان در شرایط حاد و بسیار حاد قرار دارند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، پزشکان نظامی روس در حال ارائه خدمات اروژانسی به شهروندان غیر نظامی قره باغ می باشند که بعد از انفجار این مخزن سوخت به ایشان مراجعه کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала