نگاه ویژه اسپوتنیک

شکست فاحش زلنسکی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد

© Sputnik / Roman Makhmutov /  مراجعه به بانک تصاویر مجمع عمومی سازمان ملل
 مجمع عمومی سازمان ملل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2023
اشتراک
چرا فرمول صلح زلنسکی و سخنرانی او کاملاً پوچ، دروغین و تبلیغاتی است و چرا جامعه‌ی جهانی دروغ بودن آن را باور کرده است؟!
ادامه دروغگویی‌های زلنسکی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد منجر شد تا سخنرانی اخیر اوبه یکی از مفتضحانه ‌ترین نمایش ‌هایش در صحنه‌ی حقیقی جهان، تبدیل شود.
فارغ از استقبال سرد هیأت‌های خارجی، خصوصاً آمریکائی‌ها، از زلنسکی در مجمع عمومی و سایر ملاقات‌ها که منجر شد تلویزیون‌ اوکراین در گافی بزرگ اقدام به مونتاژ برخی از سخنرانی‌های پرمخاطب به‌جای سخنرانی زلنسکی نماید که این دروغ نیز افشاء گردید و جامعه جهانی مجدداً به‌صورت واضح ملاحظه نمودند که تیم تبلیغاتی فرقه تبهکار رژیم کی‌یف در تمامی امور اقدام به دستکاری اخبار، بزرگ‌نمایی و انتشار اخبار دروغ می‌نماید‌ لکن، محتوای دروغ، تکراری، بدون سند و کاسب‌کارانه زلنسکی و خستگی ملت آمریکا و اروپا از ادامه پرداخت هزینه‌های ماجراجویی ساکنان کاخ سفید و باکینگهام و سایر مشکلات متعدد خصوصاً افشای ناکامی‌های فراوان زلنسکی و جبهه‌ی ناتو در ضدحمله‌ی چند ماه اخیر بر رسوائی زلنسکی در نطق اخیر افزود. علاوه براین، سخنرانی سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، که بر مبنای نطقی ساختارمند، حرفه‌ای و مبتنی بر اسناد متعدد ارائه شده به سازمان ملل در خصوص انواع جنایت‌های نئونازی‌های رژیم کی‌یف و هم‌چنین پشت‌ پا زدن‌هایش در ۹ سال گذشته به توافق مینسک و انواع تنش ‌آفرینی‌ها برای شروع این درگیری، منجر شد قضاوت مخاطب عام در جامعه جهانی به سمت ادامه انزجار از رفتارهای فاشیستی رژیم کی‌یف، متمایل گردد.
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2023
هرش: اطلاعات آمریکا تردید دارد که نیروهای مسلح اوکراین قادر به شکستن خطوط دفاعی روسیه باشند
علاوه براین، افشای مجدد نقش رژیم کی‌یف در تروریسم غذایی و گروگانگیری غلات در مین‌ گذاری‌ها و حملات متعدد به کشتی‌های روسی برای ایجاد اخلال در مسیر کریدور غلات در کنار مسئله‌ی نمایان شده‌ی حمله عوامل رژیم کی‌یف به خط لوله گازی "نورد استریم" و اخلال در مسیر تأمین انرژی اروپا با هدف کمک به مافیای گازی آمریکائی و شرکت‌های آن‌ها در رسیدن به سود کلان یک‌ طرفه صادرات گاز مایع به اروپا با ده برابر قیمت و صدها مورد دیگر، بخشی از این نکات بود.
اما در کنار تمام موارد بسیار مهم فوق، چرا فرمول صلح زلنسکی و سخنرانی او کاملاً پوچ، دروغین و تبلیغاتی است؟! و چرا جامعه‌ی جهانی دروغ بودن آن را باور کرده است؟!
1. اولاً آنچه که زلنسکی به‌صورت گستاخانه در خصوص سلاح‌های روسی مطرح نمود در واقعیت میدان کاملاً متفاوت است و اتفاقاً امروز همگان شاهد هستند که اوکراین و ناتو به‌علت شکست سنگین درضدحمله ده‌ها میلیارد دلاری وعده داده شده با تلفات صدها هزار نفری از نئونازی‌ها، همجنس‌گرایان، مزدوران خارجی، عناصر داعشی، کهنه سربازان آمریکائی و انگلیسی و ... دست به استفاده از انواع سلاح‌های ممنوعه مانند: بمب‌های خوشه‌ای و گلوله‌های اورانیومی زده‌اند. به‌عبارتی در میدان جنگ و برخلاف تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی و تمامی اصول حقوق بشری و ... این ناتو و رژیم کی‌یف است که با بهره‌گیری از سلاح‌های ممنوعه اقدام به کشتار زنان، کودکان و سالخوردگانی با بی‌رحمی کامل و بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها، مهدکودک‌ها و ... می‌نماید. جامعه‌ی جهانی امروز کاملاً آگاه شده که رژیم زلنسکی حتی ریشه‌ی "اسلاو" ندارد و غیرنظامیان اسلاو روس و اوکراینی را باهم مورد کشتار قرار می‌دهد .
مشکلی که می تواند آمریکا را به جنگ با روسیه بکشاند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2023
مشکلی که می تواند آمریکا را به جنگ با روسیه بکشاند
2. در بحث امنیت غذایی نیز همان‌طور که به‌صورت مبسوط اشاره نمودم رژیم کی‌یف، کریدور امن غلات را که توسط روسیه برای کمک به کشورهای محروم جهان و جلوگیری از قحطی ایجاد شده بود با مین‌گذاری و همچنین قاچاق اسلحه و مواد مخدر دچار اخلال نمود.
3. در مسئله‌ی سلاح هسته‌ای همگان براین باورند که اگر رژیم کی‌یف دارای زرادخانه هسته‌ای بود، قطعاً علیه روسیه استفاده می‌کرد و لکن روس‌ها با وجود تمام شیطنت‌ها و عبور رژیم کی‌یف از خطوط قرمز، خویشتنداری خود را حفظ و با استفاده از سلاح‌های متعارف در حال دفاع مشروع از خود در برابر جنایات جنگی رژیم کی‌یف و ناتو هستند.
4. درخصوص ملاقات زلنسکی و بایدن نیز قبل از اشاره به اصل ماجرا، نحوه‌ی استقبال بایدن از زلنسکی به‌گونه‌ای بود که بایدن ترجیح داد بیشتر با همسر زلنسکی گرم بگیرد و با او خوش و بش کند تا با زلنسکی... اما ورای این حاشیه؛ ادامه‌ی درخواست‌‌های همیشگی پول و درخواست او از قانون‌گذاران آمریکائی برای تصویب دور جدید کمک‌های مالی به رژیم کی‌یف درحالی است که جمع و تعداد مخالفان او در بین مقامات دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات بسیار افزایش یافته و ابهامات در خصوص نحوه هزینه‌کرد بودجه‌های دریافتی توسط زلنسکی، موج اعتراضات بیش‌تر و درخواست بازرسی‌های دقیق از این بودجه‌ها و اقدامات رژیم کی‌یف را تشدید نموده است‌.
Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2023
پوتین: درگیری در اوکراین برای مهار روسیه توسط غرب طراحی شد
5. مخالفت کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، برای سخنرانی زلنسکی در جلسه مشترک کنگره، با بهانه‌ی کمبود وقت و کنایه به سخنرانی قبلی زلنسکی[پوچ بودن وعده‌های او]، نمایانگر عمیق‌تر شدن شکاف در کنگره در برابر حمایت‌های بی‌چون و چرا از زلنسکی است. البته تأکید مجدد مک کارتی بر ضرورت پاسخ‌گویی کی‌یف به کمک‌های دریافتی، بیانگر آن است که؛ عمق دروغ‌گویی‌های زلنسکی و سوء‌استفاده‌های مالی او در این مسئله وارد فاز جدیدی گردیده و فشار افکارعمومی آمریکا و اروپا بر دولت‌مردانشان درخصوص دلایل لجاجت برای ادامه بحران آفرینی در اوکراین فضا را به‌سمت رادیکال شدن مواضع برخی از صاحب ‌نفوذان آمریکائی علیه اوکراین، گسترده‌تر نموده است.
6. در پایان تصریح می‌نمایم، فرمول صلح زلنسکی، یک فرمول گسترش جنگ است چرا که؛ اولاً زلنسکی هیچ جایگاه و اختیاری برای تصمیم گیری دراین ‌خصوص را ندارد و ماجراجوئی آمریکا برادامه این بحران استوار است و دوماً، از سال ۲۰۲۲ و قبل از شروع "عملیات ویژه نظامی" روسیه بارها و بارها به دفعات متعدد با ارسال مستندات و مکاتبات و در جلسات با رهبران آمریکائی و اروپایی، خواستار پایبندی کی‌یف به توافق مینسک بود اما مقامات اوکراین ضمن بی‌توجهی به این توافق بر نقض آتش بس افزودند.
7. در طول عملیات ویژه نیز، روسها در چندین مرحله و همواره برآمادگی صلح با رعایت اصول حقه اعلامی روسیه، تاکیدنموده اما کاخ سفید و آمریکا خواهان صلح در اوکراین نیستند و بروعده خیالی زلنسکی باوجود انواع خسارات و تلفات امیدوار بودند اما امروز شرایط متفاوت تر گشته و شکست هویتی زلنسکی ورای شکست نظامی او و فروپاشی هیمنه ناتو ملموس تر نمایان گردیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала