ثبت 11 مورد حمله اوکراین در استان کورسک روسیه

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Офицеры полка противовоздушной обороны вооруженных сил РФ во время боевого дежурства за пультом управления зенитно-ракетного комплекса С-400 "Триумф" в Крыму
Офицеры полка противовоздушной обороны вооруженных сил РФ во время боевого дежурства за пультом управления зенитно-ракетного комплекса С-400 Триумф в Крыму - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2023
اشتراک
استاندار: در استان کورسک 11 مورد حمله به ثبت رسیده است، کسی آسیبی ندیده است.
به گزارش اسپوتنیک، رومان استاراویت استاندار استان کورسک روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که شش مورد بمباران در روستای مرزی یلیزاوتووکا و 5 مورد در روستای توتکینا این استان به ثبت رسیده است که کسی آسیبی ندیده است.

استاراویت اعلام کرد: "منطقه گلوشکوفسکی از طرف اوکراین بمباران شده است. در روستای یلیزاوتووکا 6 موشک به ثبت رسیده است که به سمت مجموعه دامداری و حیاطی که در آن خودرو ها و تراکتورهای این مجموعه قرار داشتند، پرتاب شده اند. خوشبختانه این حادثه بدون قربانی رخ داده است. همچنین 5 مورد پرتاب موشک به روستای توتکینا صورت گرفته که در آنجا قربانی یا خسارتی وجود ندارد".

سامانه ضدهواییاسترلا10 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2023
سرنگونی دو پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه
صبح روز یکشنبه نیز وی اعلام کرده بود که یک پهپاد اوکراینی به ساختمان اداری در بخش مرکزی شهر کورسک حمله کرده که در نتیجه آن سقف این ساختمان آسیب دیده است. بعد از آن در کانال های تلگرامی خبر از سرنگونی یک پهپاد دیگر منتشر شده بود که دبیر رسانه ای استاندار این استان این خبر را رد کرد. استاراویت اعلام کرده است که سیستم پدافند هوایی در این استان فعال می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала