ارتش روسیه در یک هفته 12 حمله به اهداف نیروهای مسلح اوکراین انجام داد

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه راکتی چندگانه "گراد"
سامانه راکتی چندگانه گراد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2023
اشتراک
وزارت دفاع: نیروهای مسلح روسیه در یک هفته 12 حمله به انبارها و تأسیسات نیروهای مسلح اوکراین انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز شنبه گزارش داد، در طول یک هفته، نیروهای مسلح روسیه 12 حمله به اهداف نظامی در اوکراین انجام دادند که خسارت قابل توجهی به تجهیزات و توانایی‌های رزمی نیروهای اوکراینی وارد کرد.

در بازه زمانی 17 سپتامبر تا 23 سپتامبر 2023، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه 12 حمله گروهی راتوسط تسلیحات زمینی و هوایی بسیار دقیق، دوربرد وهواپیماهای بدون سرنشین علیه تأسیسات تعمیر هواپیما و خودروهای زرهی، پالایش نفت، مکان‌های ذخیره‌سازی مهمات، سلاح‌های دقیق و تولید سلاح‌های خارجی، مراکز اطلاعاتی و آموزشی برای خرابکاران اوکراینی و همچنین مکان‌های اسکان برای مزدوران خارجی انجام دادند.

آنها تصریح کردند که در نتیجه این حملات، خسارات قابل توجهی به سیستم پشتیبانی لجستیکی گروه های نیروهای مسلح اوکراین که در جهت های خرسون و زاپوروژیه فعالیت می کنند وارد شده است.
Leopard 2 tank damaged during training by Ukrainian forces in western Poland. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه دو تانک لئوپارد آلمانی را منهدم کرد
این وزارتخانه افزود: همچنین "توانایی بدنه‌های تعمیر و ترمیم دشمن کاهش یافت، بخشی از ذخایر موشک‌های کروز و گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده، پرتاب‌کننده‌های سامانه‌های راکت پرتاب چندگانه و سامانه‌های موشکی ضدهوایی که غرب به اوکراین منتقل کرده بود، منهدم شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала