اکثر آمریکایی ها از جنگ و هزینه های بی پایان خسته شده اند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2023
اشتراک
نماینده کنگره، پل گوسار می گویید که آمریکایی ها خسته از هزینه برای جنگ هستند.
به گزارش اسپوتنیک، پل گوسارعضو کنگره معتقد است که کنگره ایالات متحده باید هدر دادن پول در اوکراین را متوقف کند و بر نیازهای ایالات متحده تمرکز کند.
یکی از نمایندگان کنگره که به کاخ سفید گفته بود با تخصیص بخش بعدی کمک به کی یف مخالف است، به سوال اسپوتنیک بین‌المللی پاسخ داد.
من به هر لایحه ای برای تأمین مالی جنگ در اوکراین رأی منفی داده ام و از این درخواست 40 میلیارد دلاری بایدن یا هیچ درخواست آتی که با هدف افزایش مرگ و میر و ویرانی غیرضروری هر دو طرف در این جنگ باشد، حمایت نخواهم کرد.
او در پایان گفت: کشور ما در مرز جنوبی مورد حمله قرار گرفته است، تورم در بالاترین حد خود قرار دارد و ما در 33 تریلیون دلار بدهی ملی غرق شده ایم.
ولادیمیر زلنسکی در زمان اشتباهی به ایالات متحده آمد؛ کنگره برای او پول ندارد. این را نماینده بایرون دونالدز در مصاحبه ای با منبع خبری اعلام کرد.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2023
به زلنسکی اجازه سخنرانی در کنگره آمریکا داده نشد
پیشتر دونالدزنماتینده کنگره گفته بود که اکنون "بهترین زمان" برای سفر زلنسکی به ایالات متحده نیست. دونالدز همچنین به کسری بودجه ایالات متحده اشاره کرد و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را به دامن زدن به درگیری در اوکراین متهم کرد.
او افزود: "صادقانه بگویم، ما دو تریلیون دلار کسری داریم. هر پولی که به اوکراین بدهیم، از آینده خود وام می گیریم. این ها واقعیت است."
پیش از این، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته بود که در دیدار با ولادیمیر زلنسکی قرار نیست دور جدیدی از بودجه را برای او تضمین کند، اما خواستار پاسخگویی در مورد کمک های آمریکا به کی یف خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала