دختری از شهر لوهانسک از سازمان ملل خواست تا گلوله باران شهرها توسط اوکراین را متوقف کند + فیلم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر دختری از شهر لوهانسک دونباس از سازمان ملل خواست تا گلوله باران شهرها توسط اوکراین را متوقف کند
دختری از شهر لوهانسک دونباس از سازمان ملل خواست تا گلوله باران شهرها توسط اوکراین را متوقف کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2023
اشتراک
یک دختر نوجوان اهل شهر لوگانسک به نام فاینا ساونکووا، پیامی ویدئویی برای اعضای شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرد و در آن از این سازمان خواست تا هر کاری را که از دستش بر می آید برای توقف گلوله باران شهرهای غیر نظامی توسط اوکراین و جلوگیری از مرگ کودکان انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در بهار سال 2021 نیز ساونکووا که در آن زمان 12 ساله بود، پیامی ویدیویی برای اعضای شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرد که در آن از سازمان خواست فراموش نکند که کودکان دونباس از حقوق کودکی و زندگی مسالمت آمیز برخوردارند. در پاییز همان سال ، وب سایت بدنام اوکراینی "Peacemaker" این دختر را در لیست خود قرار داد.
فاینا خطاب به سازمان ملل متحد گفت: "اسم من فاینا است. من در لوهانسک به دنیا آمدم و زندگی می کنم. اکنون در مدرسه ویران شده شماره 7 شهرمان هستم. این یک انبار یا یک مرکز نظامی نبود. بچه های عادی در این مدرسه درس می خواندند. اما اوکراین در طول بمباران شهر ما در سال 2014، این مدرسه ویران کرد".
نیروهای اوکراینی درشبانه روز گذشته ۷۰ بار قلمرو دونتسک را گلوله باران کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای اوکراینی درشبانه روز گذشته ۷۰ بار قلمرو دونتسک را گلوله باران کردند
این دختر گفت که این مدرسه که از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده است، دیگر قابل ترمیم نیست، همانطور که نمی توان زندگی کودکانی را که اوکراین مقصر مرگ آنهاست، بازگرداند. این دختر از سازمان ملل خواست که برای جلوگیری از کشتار از ارسال "سلاح های وحشتناک" به اوکراین جلوگیری کند.
ساونکوا گفت: "می‌خواهم به سازمان ملل متوسل شوم، جهان به جنگ جهانی سوم نیاز ندارد، جهان به مرگ‌های جدید کودکان بی‌گناه نیاز ندارد. می خواهم از کسانی که این را درک می کنند و از جنایات دولت اوکراین علیه بشریت و بشریت حمایت نمی کنند تشکر کنم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала