چگونه وانگ فن خواننده چینی به یک چهره محبوب در شبکه های جهانی تبدیل شد

© Screenshot: Hurenyuan54چگونه وانگ فن خواننده چینی به یک چهره محبوب در شبکه های جهانی تبدیل شد
چگونه وانگ فن خواننده چینی به یک چهره محبوب در شبکه های جهانی تبدیل شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.09.2023
اشتراک
ویدئویی که وانگ فان خواننده چینی آهنگ افسانه ای "کاتیوشا" را در کنار دیوارهای تئاتر در حال ساخت ماریوپل اجرا می کند، با استقبال بین المللی زیادی روبرو شد. دلیل این امر بیش از 110 میلیون بازدید در اینترنت، انتشار در رسانه های برجسته جهان و اظهار نظر خشمگینانه وزارت خارجه اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، وانگ فن در هیئتی از بلاگرهای چینی از روسیه بازدید کرد که این بازدید توسط انتشارات Ukraina.ru گروه رسانه ای Rossiya Segodnya در اوایل سپتامبر سازماندهی شد. خواننده ای از جمهوری خلق چین در سفر به ماریوپل قطعه "کاتیوشا" را جلوی دوربین اجرا کرد که سروصدای زیادی در اینترنت و رسانه ها به پا کرد.
این خبر به ویژه توسط اکونومیست بریتانیا، تلگراف و بی بی سی، سی ان ان آمریکا و نیویورک پست و تعدادی دیگر از رسانه های غربی منتشر شده است.
اولگ نیکولنکو، نماینده رسمی وزارت امور خارجه اوکراین با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی خود ورود شهروندان چینی به کشور را محکوم کرد.
او نوشت: اوکراین به تمامیت ارضی چین احترام می گذارد و از طرف چینی انتظار دارد که هدف از حضور شهروندان چینی در ماریوپل و همچنین مسیر ورود آنها به شهر موقتاً اشغال شده اوکراین را توضیح دهد.
این دیپلمات اوکراینی همچنین گفت که تمامی اعضای هیئت چینی از ورود به اوکراین منع خواهند شد.
با این وجود، این ویدئو با اجرای وانگ فن بیش از 500 هزار بار در اوکراین تماشا شد.
این ویدئو از ماریوپل، در روسیه و چین حتی بیش از شش میلیون بازدید داشت.
در مورد اعتراضات طرف اوکراینی، خود وانگ فن در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط نشریه Ukraina.ru برگزار شد، در این مورد صحبت کرد.
او گفت: طبق قوانین چین، شما باید به قوانین کشور میزبان احترام بگذارید. اگر ویزای روسیه داشته باشیم، می توانیم از هر منطقه ای بازدید کنیم. اگر اوکراین سؤالاتی دارد، می تواند آنها را با مقامات روسیه روشن کند و اوکراینی هایی که از تایوان بازدید می کنند ویزای چین نداشتند.
بلاگرها از انتشارات Ukraina.ru برای سازماندهی این سفر تشکر کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала