پنتاگون: موفقیت در ضدحملات، در دستیابی سریع به اهداف کی یف کمکی نمی کند

CC0 / Pixabay / گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات
گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2023
اشتراک
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین اجازه خروج کامل نیروهای روسیه را نمی دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال "مارک میلی" در مصاحبه با سی ان ان گفت:" این عملیات تهاجمی، اگرچه قابل توجه است، اما اهداف عملیاتی و تاکتیکی محدودی دارد. حتی اگر به طور کامل به آنها دست یابند، روس ها را که هدف راهبردی گسترده تر زلنسکی است، به طور کامل از بین نخواهند برد."
رهبر نظامی آمریکا از بیان این که کی‌یف چقدر طول می‌کشد تا به اهداف خود برسد، خودداری و خاطرنشان نمود که این کار "بسیار طولانی" خواهد بود. وی در عین حال، ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین را "طولانی، دشوار و خونین" توصیف کرد.
نیروهای اوکراینی برای چهارمین ماه است که در حال انجام ضد حمله در جهت‌های دونتسک جنوبی، آرتموفسک و زاپاروژیه هستند و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات نظامی غربی را به نبرد می برند، اما نتوانسته‌اند در هیچ‌یک از آنها به موفقیت دست یابند.
همانطور که ولادیمیر پوتین اشاره کرد، این فقط یک لغزش نیست، بلکه یک شکست است. کارشناسان رسانه ای و نظامی از ایالات متحده و اروپا نیز در مورد کمپین تابستانی ناموفق کی یف می نویسند و به کارآمدی میادین مین روسیه و دفاع لایه ای اشاره می کنند.
در پس زمینه ناکامی های کیف، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده ابراز عقیده کرد که تهاجم نیروهای مسلح اوکراین "برای چندین ماه دیگر" ادامه خواهد داشت و ایالات متحده شروع به تأمین مهمات خوشه ای برای آنها کرد. ولادیمیر پوتین به نوبه خود خاطرنشان کرد که این گام چیزی را در میدان جنگ برای نیروهای اوکراینی تغییر نداد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала