شولتز شرط آغاز مذاکرات صلح در مورد وضعیت اوکراین را نام برد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر اولاف شولتز، صدراعظم آلمان
اولاف شولتز، صدراعظم آلمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2023
اشتراک
صدراعظم آلمان اعلام کرد، که شرط آغاز مذاکرات صلح، خروج نیروهای روسیه از خاک اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، "اولاف شولز" روز یکشنبه در کنگره فدرال اتحادیه کارگری وردی، یکی از بزرگترین اتحادیه های کارگری در آلمان، گفت: "شرط این است که رئیس جمهور روسیه باید با خروج نیروهای خود موافقت کند. این شرط مذاکره است."
صدراعظم آلمان درخواست ها برای مذاکرات صلح را "بدبینانه" خواند. وی افزود: "این اظهارات بسیار بدبینانه است و به کشوری که تانک های کشور دیگری در قلمرو آن وجود دارد می گویند مذاکره کند و از خود دفاع نکند".
مسکو بارها اعلام کرده که برای مذاکره آماده است، اما کی یف ممنوعیتی را در سطح قانونگذاری برای آنها وضع کرده است. غرب مدام از روسیه برای مذاکره دعوت می کند، اما در عین حال امتناع دائمی کی یف از شرکت در گفتگو را نادیده می گیرد. پیش از این، کرملین اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای تغییر وضعیت اوکراین به سمت مسالمت آمیز وجود ندارد؛ اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه خود است؛ در حال حاضر این موضوع تنها از طریق ابزار نظامی امکان پذیر است. همانطور که کرملین اعلام کرد، شرایط در اوکراین می تواند به سمت مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود؛ همه خواسته های مسکو به خوبی شناخته شده باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала