"توانی باقی نمانده"؛ تقابل سنگین روسیه و اوکراین در اطراف زاپاروژیه

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر دفع حملات نیروهای اوکراینی در زاپاروژیه
دفع حملات نیروهای اوکراینی در زاپاروژیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا گفت که ارتش روسیه در حال نابود کردن آخرین ذخایر نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی روستای رابوتینو در منطقه زاپاروژیه است.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" در کانال یوتیوب Reporterfy Media & Travel گفت:" حقیقت این است که نیروهای اوکراینی در حال نابودی هستند. در حالی که ما صحبت می کنیم، نبردی در نزدیکی روستای کوچک رابوتینو در منطقه زاپاروژیه در حال وقوع است که به آلفا و امگا ضد حمله اوکراین تبدیل شد. آنها هر چه داشتند به آنجا بردند. اما روس ها نشان دادند که می توانند آنها را شکست دهند".
به گفته وی، کی یف به زودی بدون ارتش آماده جنگی خواهد ماند و این امر به بخش نظامی دولت اوکراین پایان خواهد داد. ریتر خلاصه کرد: "اقدامات تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در زاپاروژیه آغاز شد و در آنجا با شکست آنها پایان خواهد یافت".
پیش از این، ولادیمیر روگوف، رئیس جنبش عمومی "ما با روسیه هستیم" گفته بود که نیروهای روسی گروه‌های تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه روستای رابوتینو به پرواز درآورده‌اند. به گفته وی، سربازان هنگ 291 در این نبرد عملکرد بسیار خوبی داشتند.
نیروهای اوکراینی برای چهارمین ماه است که ضد حمله را در جهت‌های یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپاروژیه انجام داده‌اند و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد می آورند. اما همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اشاره کرد، در این مدت نتوانستند به هیچ نتیجه ای دست یابند. کارشناسان نظامی غربی به ویژه به اثربخشی استحکامات و میادین مین روسیه اشاره می کنند که به دلیل آن ارتش اوکراین متحمل خسارات جدی شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала