اعلام آمادگی ترامپ برای حل اکثر مشکلات آمریکا در یک سال

© REUTERS / Jonathan Drakeترامپ روسیه را تنها برنده اجلاس ژنو دانست
ترامپ روسیه را تنها برنده اجلاس ژنو دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2023
اشتراک
ترامپ: بسیاری از مشکلات طی 6 ماه تا یک سال حل خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات سال 2024، آماده است بخش عمده ای مشکلات کشور را طی دوره ای بین 6 ماه تا یک سال حل کند.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NBC News در تشریح کار خود در سمت رئیس جمهور در صورت پیروزی در انتخابات، تصریح کرد: "از شش ماه تا یک سال – بسیاری از مشکلات، عملا همه مشکلاتی که ما با شما ارزیابی کردیم، حل خواهند شد".

وی افزود که رای دهندگان نمی بایست خواهان پیروزی آن دسته از کاندیداهای احزار پست ریاست جمهوری شوند که از امکان حل مشکلات در 8 سال صحن به میان می آورند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2023
ترامپ پیش بینی کرد که آمریکا به جمهوری موز فروش به رهبری یک فاشیست تبدیل شود
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق، مایک پنس معاون وی، رون دوسانتیس فرماندار فلوریدا، ویوک راماسوامی تاجر آمریکایی، نیکی هیلی نماینده دائم سابق آمریکا در سازمان ملل، تیم اسکات سناتور ایالت کارولینای جنوبی، کریس کریستی فرماندار سابق ایالت نیوجرسی و بسیاری مقامات دیگر در حا رقابت برای کسب حمایت رای دهندگان حزب جمهوری خواه و تبدیل شدن به کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری می باشند. همچنین جو بایدن رئیس جمهور کنونی ایالات متحده نیز قصد خود برای شرکت در انتخابات و فعالیت در این پست برای 4 سال دیگر را رسما تایید کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала