ترامپ پیش بینی کرد که آمریکا به جمهوری موز فروش به رهبری یک فاشیست تبدیل شود

© AP Photo / Fulton County Sheriff's Officeدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2023
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که دولت فعلی که "راهزنان فاشیست" را به کار می‌گیرد، این کشور را به جمهوری موز فروش تبدیل می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده "عقل خود را از دست داده است." ترامپ پرونده های جنایی علیه خود را مداخله در انتخابات و کارکنان دولت را "راهزنان فاشیست" و همچنین سبک حکومت فعلی را "فاشیستی" خواند.
ترامپ در چهار پرونده جنایی در مجموع با 91 اتهام مواجه است که این سیاستمدار جمهوری خواه آنها را تلاش هیئت حاکمه دموکرات برای جلوگیری از بازگشت او به کاخ سفید را می نامد. سنگین ترین اتهامت ترامپ را در معرض خطر ۲۰ سال زندان قرار می دهند . اگر مجازات این اتهامات با روش اضافه کردن تعیین شود، می توان او را به چندین قرن زندان محکوم کرد. بر اساس اتهامات وارده ، این سیاستمدار با بیش از 700 سال زندان مواجه است.
ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2023
در آمریکا نسبت به احتمال ترور ترامپ هشدار دادند
ترامپ اولین رئیس جمهور آمریکا است که برای بایگانی زندان از وی عکس گرفته شده است. این عکس زمانی گرفته شد که این سیاستمدار در زندان فولتون کانتی ظاهر شد و در آن به دخالت در انتخابات در ایالت جورجیا متهم شد. بسیاری از رسانه های آمریکایی خاطرنشان کردند که اتهامات علیه ترامپ تنها موقعیت او را در میان رای دهندگان تقویت می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала