توهین مجدد مشاور رئیس دفتر زلنسکی به هند و چین

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудница полиции у здания офиса президента Украины Владимира Зеленского в Киеве
Сотрудница полиции у здания офиса президента Украины Владимира Зеленского в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2023
اشتراک
مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی در تلاش برای توجیه سخنان خود، بار دیگر تکرار کرد که هند و چین پتانسیل ضعیفی دارند.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، ضمن تلاش برای توجیه سخنان خود در مورد هند و چین، بار دیگر گفت که این کشورها داری "پتانسیل ضعیف" هستند.
پیشتر، پودولیاک گفته بود که هند و چین پتانسیل فکری ضعیفی دارند، زیرا این کشورها، به گفته وی، "عواقب اقدامات خود را تجزیه و تحلیل نمی کنند."
دیرتر، مائو نینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت که پکن همیشه در قبال بحران اوکراین موضع مسئولانه ای اتخاذ کرده است، افراد مربوطه باید این موضوع را به دقت تحلیل کنند و از پودولیاک خواست تا توضیحاتی ارائه کند. سپس پودولیاک سعی کرد سخنان خود را توجیه کند و تقصیر را به گردن روسیه انداخت.
علاوه بر این، در همان زمان پودولیاک سازمان ملل را "دفتری برای کسب درآمد برای دوران سالمندی خوب" و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و صلیب سرخ را "سازمان‌های ساختگی نامید که آگاهی ما را با ارزیابی‌های زباله آلوده می‌کنند".
Советник руководителя Офиса президента Украины Михаил Подоляк перед началом российско-украинских переговоров - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مشاور رئیس دفتر زلنسکی، :ضد حمله اوکراین هنوز آغاز نشده است
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در مورد سخنان سیاسی اظهارنظری نکرد و استفان دوجاریک، نماینده رسمی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که این انتقاد برای سازمان ملل متحد خبری محسوب نمی شود و سازمان ملل به کار سخت خود ادامه می‌دهد. واسیلی نبنزیا نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد به نوبه خود سخنان پودولیاک را از دست دادن خودکنترلی در برابر ورشکستگی نظامی و سیاسی اجتناب ناپذیر رژیم کی یف خواند.
پودولیاک در پاسخ به سوالی در مورد سخنانش مبنی بر اینکه هند و چین 'پتانسیل فکری ضعیفی دارند' در جریان رویداد "اجلاس هیئت تحریریه" پاسخ داد: در واقع، من یک کلمه را اشتباه گفت - "فکر". و به جای " فکر" باید گفت: "پتانسیل تحلیلی ضعیف..."
پودولیاک همچنین خاطرنشان کرد که قبلاً به خاطر صحبت های خود عذرخواهی کرده بود، اما مشخص نکرد که از چه کسی و چه زمانی معذرت خواهی کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала