در آمریکا به وضعیت به شدت ناامیدکننده در اوکراین اعتراف کردند

© AP Photo / Giannis Papanikosلاشه هواپیمای ترابری نظامی An-12 اوکراین که در شمال یونان سقوط کرد
لاشه هواپیمای ترابری نظامی An-12 اوکراین که در شمال یونان سقوط کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2023
اشتراک
روزنامه نگار آمریکایی گفت که غرب آماده است تا جمعیت اوکراین را قربانی اهداف خود کند.
به گزارش اسپوتنیک، دنی هایفونگ، روزنامه نگار آمریکایی در کانال یوتیوب خود گفت که ارتش اوکراین در جریان ضد حمله متحمل خسارات سنگینی می شود، اما این برای متحدان غربی اوکراین مهم نیست زیرا آنها آماده هستند تا کل جمعیت اوکراین را برای رسیدن به اهداف خود قربانی کنند.
وی گفت: وضعیت واقعاً ناامیدکننده است. به شدت ناامید کننده است. ما شاهد تلفات انسانی عظیم هستیم، بیش از 66 هزار سرباز کشته شده اند مقدار زیادی تجهیزات منهدم شده است.آنها (نیروهای مسلح اوکراین) حتی به یک هدف هم دست پیدا نکردند. همه اینها نشان می دهد که غرب به چه قیمتی حاضر است به اهداف خود دست یابد. جان اوکراینی ها برای آنها ارزشی ندارد.
این روزنامه نگار تاکید کرد که حتی شرکای غربی اوکراین دیگر نمی توانند شکست ضد حمله خود را پنهان کنند.
Украинский политик Рустем Умеров - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2023
جنب و جوش وزیر دفاع جدید اوکراین برای جلب حمایت های بیشتر غرب
نیروهای مسلح اوکراین به مدت چهار ماه است که یک ضد حمله را در جهت‌های دونتسک جنوبی، آرتموفسک و زاپوروژیه انجام داده‌اند و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات نظامی غربی را به نبرد فرستاده اند. با این حال، آنها نتوانستند در هیچ بخش از جبهه به موفقیت دست یابند. به گفته ولادیمیر پوتین، این فقط یک لغزش نیست، بلکه یک شکست است. رسانه ها و کارشناسان نظامی از ایالات متحده و اروپا نیز می نویسند که کمپین تابستانی کیف شکست خورده است. در عین حال، آنها به اثربخشی میادین مین روسیه و دفاع لایه ای اشاره می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала