گزارش و تحلیل

زامبی ها در شکار خبرنگاران

© AFP 2023 / Valerie Maconآمریکایی ها ، اینترنت را ابزارلازم در زمان حمله موجودات فضایی و زامبی ها می دانند
آمریکایی ها ، اینترنت را ابزارلازم در زمان حمله موجودات فضایی و زامبی ها می دانند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2023
اشتراک
امروز سخنانی از (نمی دانم صفت خانم برایش باید استفاده شود یا صفت آقا) سارا اشتون - سیریلو، ترنسجندر آمریکایی و نماینده نیروهای دفاعی اوکراین شنیدم که تعجب من را بر انگیخت که آیا واقعا این فرد چنین سخنانی را به زبان آورده یا نه؟
پس از اینکه دوباره به سخنان وی گوش دادم دیدم واقعا وی یکی از خبرنگاران رسانه های روسیه را به "قصاص قریب ‌الوقوع" تهدید کرد و ادعا کرد که هفته آینده "جواب" خواهد داد (منظور وی را به شکل فجیعی ترور خواهند کرد).
البته تصورات و تمایلات ذهنی این فرد تراجنسیتی و تمایلات نژادگرایانه و نازی وی قطعا روی سخنان وی تاثیر داشته، اما وقتی فردی به عنوان یک سخنگوی رسمی پشت تریبون می رود باید مقداری سواد رسانه ای درباره اینکه چگونه صحبت کند داشته باشد و متوجه باشد که استفاده از این عبارت ها به خودی خود کافی است که وی و مجموعه ای که از طرف آن صحبت می کند در لیست ناقضان حقوق بشر و آزادی بیان قرار گیرند، البته اگر چنین مجامعی واقعا وجود داشته باشند.
بماند که چون این فرد منحرف آمریکایی است و اوکراینی ها را نمایندگی می کند احتمالا تصور می کند به هر لحنی دلش می خواهد می تواند صحبت کند واحساسات منحرفانه خود را بیان کند چون فعلا هیچ مرجع بین المللی ای وجود ندارد که جسارت محکومیت او را به دلیل این سخنان داشته باشد.
Председатель Всероссийской политической партии Родина Алексей Журавлев на съезде партии в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2023
زامبی آخرالزمانی و شیطان منحرف: پاسخ روسیه به تهدید اوکراین علیه رسانه های روسیه + ویدئو
آمریکایی ها و عموما متحدان غربی شان بسیار مدعی حمایت از آزادی بیان و حقوق بشر و... می باشند ولی در جریان ماجراجویی های بایدن و زلنسکی در اوکراین دیدیم که آنها همه قواعد و قوانینی که خودشان وضع کرده بودند را زیر پا گذاشتند.
اگر ذره ای از صحبت های این فرد منحرف توسط هر سخنگوی دیگری در جهان به هر دلیلی که باشد مطرح می شد قطعا این سخنان را پیراهن عثمان می کردند و زمین و زمان را به هم می دوختند که آی بیایید ببینید چگونه فلانی علنا خبرنگارها را تهدید به ترور وحشیانه می کند و چگونه خواهان تجاوز به حقوق اولیه خبرنگاران در بیان حقیقت می باشد.
از همان روز اول شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین مشاهده کردیم که آمریکایی ها و متحدان شان شدید ترین سانسورهای خبری را درباره جنایت هایشان و جنایت های نمایندگان شان در اوکراین پیاده کردند و علاوه بر منع فعالیت رسانه های روسیه و رسانه های همسو با روسیه اقدام به بستن سایت های خبری و کانال های این رسانه ها نمودند و یک تحریم خبری بر علیه روسیه راه انداختند.
امروزه اینها به جایی رسیده اند که سانسورهای خبری شان جواب نمی دهد و در مقابل خبرنگاران روسیه کم آورده اند و می بینند که عموم مردم جهان حرف آنها را قبول ندارند و متوجه هستند که حرف درست را خبرنگاران روسیه و طرفدار روسیه می زنند و به همین دلیل شروع کرده اند این خبرنگاران را تهدید کردن.
این سخنان نماینده نیروهای دفاعی اوکراین نشان می دهد که نه تهدید های اینها کارساز بوده و نه جنگ رسانه ای و سانسور خبری شان و به همین دلیل اینها رویکرد جدیدی را که در تناقض با تمام مقررات بین المللی می باشد پیش گرفته اند و آن هدف قراردادن خبرنگاران و تهدید آنها به ترور به اشکال فجیع است.
چه این ماجرا ساخته و پرداخته ذهن فردی منحرف باشد چه انعکاس دهنده دیدگاه واقعی مافیای حاکم بر اوکراین باشد به هر حال مجامع بین المللی وکشورهای جهان امروزه موظف هستند نسبت به این زامبی کریه واکنش نشان دهند وگرنه این زامبی ها در آینده به جان خبرنگاران اینها هم خواهند افتاد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала