موضع گیری "روسیه امروز" در مورد بازداشت تحلیلگر اسپوتنیک ارمنستان

© SputnikОбозреватель Sputnik Армения Ашот Геворкян
Обозреватель Sputnik Армения Ашот Геворкян - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
اشتراک
"روسیه امروز" بعد از دستگیری تحلیلگر اسپوتنیک ارمنستان خواهان توقف اقدامات تحریک آمیز شد.
به گزارش اسپوتنیک، بخش رسانه ای گروه رسانه ای "روسیه امروز" اعلام کرد که این نهاد بازداشت آشوت گوارکیان تحلیلگر اسپوتنیک ارمنستان را زیر نظر دارد و بر عینیت تحقیقات حساب می نماید و خواستار توقف فوری اقدامات تحریک آمیز که در راستای ضربه زدن به دوستی فدراسیون روسیه و ارمنستان هستند، می باشد.
شایان ذکر است که یوگنی پریماکوف رئیس آژانس همکاری روسیه روز پنجشنبه اعلام کرده بود که میکائیل بادالیان در ارمنستان مفقود شده است. اندکی بعد اسپوتنیک ارمنستان اعلام کرد که بادالیان بلاگر حامی روسیه به همراهآشوت گوارکیان تحلیلگر این خبرگزاری در شهر گوریس ارمنستان بازداشت شده اند و در حال حاضر در کمیته تحقیقات حضور دارند.

در بخش رسانه ای این گروه رسانه ای تاکید شد: "بازداشت آشوت گوارکیان تحلیلگر اسپوتنیک ارمنستان را تعقیب می نماییم. دستگیری این خبرنگار بویژه در سایه برگزاری اولین همایش رسانه ای روسیه و ارمنستان مستلزم دلایل درخوری می باشد. بر رعایت معیارهای قانونی روند ها، عینیت و بیطرفی تحقیقات حساب می کنیم".

بادالیان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
دستگیری بلاگر حامی روسیه و تحلیلگر اسپوتنیک در ارمنستان
در این سازمان خبری همچنین تصریح شد که اقدامات تحریک آمیز احتمالی که در راستای ضربه زدن به دوستی بین ملت های برادر روسیه و ارمنستان قرار دارند، می بایست بلافاصله متوقف شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала