- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حملات توپخانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین + فیلم

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر حملات توپخانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین
حملات توپخانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
اشتراک
توپخانه گروه مرکزی ارتش روسیه یک پایگاه و همچنین خمپاره و توپخانه دشمن را در جریان نبرد ضد آتشباری در اطراف منطقه کراسنولیمان منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را در وزارت دفاع روسیه اعلام کردند.
در اطلاعیه منتشره آمده است: "خدمه توپ 152 میلی متری خودکششی "گیاسینت اس" (Hyacinth-S) هنگ توپخانه گارد ناحیه نظامی مرکزی، یک پایگاه و ​​یک خمپاره را منهدم کردند و همچنین در جریان نبرد ضد آتشباری توپخانه ساخت غرب اوکراین را هدف قرار دادند".
توپچی های روسیه در همکاری نزدیک با خدمه پهپاد ها کار می کنند، که امکان تنظیم آتش در زمان واقعی و انهدام سایت های توپخانه و مهمات اوکراینی را با حداقل تعداد شلیک فراهم می کند.
یکی از فرماندهان توپخانه روسیه گفت: "وظیفه اصلی خدمه دریافت سیگنال به موقع، هدف گیری با سرعت و دقت هر چه بیشتر و کار روی اهداف تعیین شده است. ما عمدتاً روی نبرد ضد آتشباری و انهدام تاسیسات توپخانه دشمن کار می کنیم."
وزارت دفاع فدراسیون روسیه تصریح کرد که در میان اهداف مورد اصابت توسط سربازان توپخانه منطقه نظامی مرکزی، سامانه های توپخانه ای ساخت غرب مانند هویتزر M777، اسلحه های خودکششی 155 میلی متری کراب و تعداد زیادی سلاح خارجی دیگر وجود داشت .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала