افشای حجم آمادگی روسیه برای رویارویی با ناتو در آمریکا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги России и НАТО перед заседанием совета Россия - НАТО в Брюсселе
Флаги России и НАТО перед заседанием совета Россия - НАТО в Брюсселе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
اشتراک
یک افسر آمریکایی: درگیری در اوکراین میزان آسیب پذیری ناتو در برابر پهپادهای روسی را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر اطلاعاتی سابق نیروهای مسلح ایالات متحده در مصاحبه با گارلاند نیکسون اعلام کرد که روسیه در جریان عملیات ویژه نظامی این را فهمید که ریزپرواز ها نقشی کلیدی را در درگیری بازی می کنند و ارتش خود را مجددا شکل داد، در حالی که پیمان آتلانتیک شمالی در این حوزه به شکل قدیمی عمل می کند.

این کارشناس پیش بینی کرد: "اگر بین روسیه و ارتش همچون ناتو درگیری صورت بگیرد، روسها در میدان جنگ حداقل در جنگ پهپادها غالب خواهند بود".

به گفته وی، جنگ پهپادها در درگیری های مدرن به مقیاس های حیرت انگیزی رسیده است. ایالات متحده آمریکا تلاش کرد تا خانواده پهپادهای تهاجمی خود را بسازد، اما فعلا سلاحی در سطح لازم را طراحی نکرده است.
لاوروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
لاوروف نسبت به خطر ناشی از ناتو هشدار داد
پیشتر کارشناسان غربی به دفعات بر اثرگذاری پهپادهای انتحاری روسی که در عملیات ویژه نظامی در اوکراین به کار گرفته شده اند، تاکید کرده اند. از جمله استاوروس آتلامازوغلو افسر بازنشسته ارتش یونان پهپاد "لانتست" را تهدیدی تاکتیکی واقعی برای نیروهای مسلح اوکراین در میدان نبرد نامیده بود. اسکات ریتر افسر اطلاعاتی سابق آمریکا نیز به نوبه خود تصریح کرده بود که چنین پهپادهایی به جنگ ضد راداری با توپخانه اوکراین کمک شایانی کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала