اعلام آمادگی معاون رئیس جمهور آمریکا برای گرفتن جای بایدن

© Photo / Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu Баннеры с президентом США Джо Байденом и вице-президентом Камалой Харрис на здании муниципалитета Marshal Office of Wielkopolska в Познани, Польша
Баннеры с президентом США Джо Байденом и вице-президентом Камалой Харрис на здании муниципалитета Marshal Office of Wielkopolska в Познани, Польша - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
اشتراک
معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آماده است تا در صورت لزوم جای بایدن را بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که در صورت نیاز آماده است جای رهبر آمریکا را بگیرد.

وی در مصاحبه با CBS News اظهار کرد: "بله، اگر نیازی بوجود بیاید. اما حال جو بایدن خوب خواهد بود".

وی اینچنین به سوال مجری این شبکه در مورد اینکه آیا وی آمادگی دارد که در صورتی که دولت کنونی موفق شود بار دیگر در انتخابات پیروز شود و در سایه شبهات در مورد وضعیت جو بایدن که در زمان پایان دوره بعدی ریاست جمهوری 86 ساله خواهد شد، سمت فرماندهی کل قوا را بر عهده بگیرد، پاسخ داد.
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2023
بایدن بطور ناگهانی از یک مراسم مهم فرار کرد + فیلم
به گفته هریس، بایدن فردی است که موفق به پوشاندن جامعه عمل به اهداف می شود و اتفاقا آمریکایی ها به چنین رهبری احتیاج دارند.
معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا دومین مقام در دولت می باشد که در صورت عدم توان رهبر آمریکا برای انجام مسئولیت های خود، وی جای او را می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала