نگرانی زلنسکی به دلیل وضعیت اضطراری در جبهه

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2023
اشتراک
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین، گفت که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین از کمبود منابع انسانی در نیروهای مسلح اوکراین وحشت زده است.
به گزارش اسپوتنیک، "اولگ سوسکین" مشاور سابق لئونید کوچما رئیس جمهور پیشین اوکارنی در وبلاگ خود گفت:" چرا زلنسکی اینقدر هیستریک است؟ زیرا هیچ نیروی انسانی در اختیار نداشته و تلفات بسیاری روی دست او باقی مانده".
به گفته این کارشناس، اکنون ارتش اوکراین تلاش می کند افراد را مجبور به خدمت در ارتش کند. در عین حال، چنین روش هایی تنها به تشدید اوضاع و افزایش نفرت نسبت به رئیس رژیم کی یف منجر می شود.
سوسکین خلاصه کرد: "اوکراین ذخایر نظامی ندارد و مردان اوکراینی بسیار کمی هستند که می‌خواهند امروز برای جنگ در خط مقدم بروند، آنها نمی‌خواهند به آنجا بروند".
در 4 ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین در جهت‌های دونتسک جنوبی، آرتمیوسک و زاپاروژیه پیشروی کردند و تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات نظامی غربی را به میدان نبرد ارسال کردند. 21 ژوئیه، ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد که نیروهای دشمن نتوانستند به هیچ نتیجه ای دست یابند و متصدیان غربی به وضوح از روند حمله ناامید شدند. به گفته وی، نه تامین سلاح و مهمات و نه هزاران مزدور و مستشار به اوکراین کمک نمی کند.
کارشناسان رسانه‌ای و نظامی از ایالات متحده و اروپا نیز به شکست کمپین تابستانی رژیم کی یف اشاره و عمیقاً به تأثیر میدان‌های مین و دفاع روسیه اشاره می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала