- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای مسلح روسیه در یک هفته پنج حمله به اهدافی در اوکراین انجام داد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای مسلح روسیه در یک هفته پنج حمله به اهدافی در اوکراین انجام داد
نیروهای مسلح روسیه در یک هفته پنج حمله به اهدافی در اوکراین انجام داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2023
اشتراک
وزارت دفاع: روسیه در یک هفته 5 حمله موشکی گروهی به اهدافی در اوکراین انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، کانال تلگرامی وزارت دفاع روسیه روز جمعه گزارش داد که نیروهای مسلح روسیه از 25 اوت تا 1 سپتامبر، پنج حمله گروهی با تسلیحات دوربرد هوایی و دریایی با دقت بالا به اهداف اوکراینی انجام دادند.
در این اطلاعیه آمده است: در بازه زمانی 25 اوت تا 1 سپتامبر، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه پنج حمله گروهی با تسلیحات هوایی و دریایی با برد بلند هوایی و با دقت بالا به پست‌های فرماندهی دشمن، مراکز اطلاعات رادیویی و الکترونیکی، تأسیسات زیرساخت بندری، انبارهای ذخیره مهمات و سلاح های غربی و همچنین فرودگاه ها آن انجام دادند.
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه روز جمعه گزارش داد که ناوگان دریای سیاه روسیه کنترل دائمی بر منطقه آبی بدست آورد که این امر باعث شد تا این هفته فرود نیروهای مسلح اوکراین در کریمه را مختل کند و چهار قایق نظامی اوکراینی را منهدم نماید .
در این اطلاعیه آمده است: ناوگان دریای سیاه نظارت مستمر بر وضعیت این دریا ایجاد کرده است و بدین ترتیب این امکان را برای هواپیمای دریایی ناوگان دریای سیاه فراهم کرد تا 29-30 اوت، تلاشی برای فرود یگان نیروهای عملیات ویژه نیروهای مسلح اوکراین در سواحل کریمه برای انجام اقدامات تروریستی را خنثی کند. هواپیماهای نیروی دریایی چهار قایق نظامی و 50 نظامی اوکراینی را منهدم کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала