رسانه: اوکراین به عقب ماندگی از روسیه در استفاده از پهپادها پی برده است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий Центрального военно округа управляет FPV-дроном во время занятий по подготовке операторов беспилотных летательных аппаратов
Военнослужащий Центрального военно округа управляет FPV-дроном во время занятий по подготовке операторов беспилотных летательных аппаратов  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2023
اشتراک
ارتش اوکراین عقب افتادگی قابل توجهی از روسیه در زمینه استفاده رزمی از پهپادها را تشخیص می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، مجله فوربس می نویسد:"روس‌ها صدها پهپاد FPV می‌خرند و سربازان عادی را آموزش می‌دهند تا با هدست‌های واقعیت مجازی کار کنند، در حالی که اوکراینی‌ها هنوز برای خرید پهپادهای FPV و داوطلبانی که آنها را مدیریت می‌کنند، به شدت به کمک‌های مالی متکی هستند".
به گفته یک اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی، شایعاتی مبنی بر ایجاد کارخانه هایی برای تولید پهپاد توسط دولت اوکراین همچنان در حد شایعه باقی مانده است.
او ابراز تاسف کرد: "ما در حال عقب افتادن هستیم".
این سرباز خاطرنشان کرد که 22 هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی و روسی می توانند به طور همزمان در آسمان اوگلدار در دونتسک باشند، برخورد آنها با یکدیگر عادی شده است.
او گفت:" "این مثل یک چهارراه در هند است!"
یکی دیگر از افسران نظامی گفت که پهپادهای شناسایی روسی اهداف را شناسایی می کنند و سپس توسط انبوهی از پهپادهای لانست و بمب های گلاید مورد اصابت قرار می گیرند.
این نشریه می‌گوید: "روس‌ها روی تعداد پهپادها برای کمک به شکستن دفاع هوایی اوکراین حساب می‌کنند. اوکراینی‌ها می‌توانند ده پهپاد را سرنگون کنند، اما ده‌ها پهپاد دیگر از بین خواهند رفت."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала