حرکت به سوی ایجاد دولت جایگزین در کی یف

© AP Photo / Natacha PisarenkoПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции в Киеве
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции в Киеве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2023
اشتراک
یک کارشناس پیشنهاد ایجاد دولت جایگزین در اوکراین را مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، الگ سوسکین مشاور سابق لئونید کوچما رئیس جمهور پیشین اوکراین در صفحه خود در یوتیوب اعلام کرد که در اوکراین می بایست یک مرکز قدرت جایگزین برای نجات کشور ایجاد گردد.

این کارشناس پیش بینی کرد: "بی درنگ می بایست یک مرکز دیگر در اوکراین جهت نجات دولت تشکیل شود...البته که (رئیس جمهور ولادیمیر) زلنسکی را در صفر ضرب می کنند. وی می بایست قبل از اینکه دیر شود، متوقف گردد".

به عقیده وی، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به زودی موضع خود را در واشنگتن بدلیل رسوایی های بیشمار مالی که با پسرش هانتر مرتبط می باشد، از دست خواهد داد. این امر به برنامه کمکی که ایالات متحده برای ادامه عملیات نظامی به اوکراین اختصاص می دهد، ضربه خواهد زد.

سوسکین تصور می کند: "در آینده نزدیک تمامی اینها به پایان خواهد رسید. هیچ بسته کمکی دیگری وجود نخواهد داشت".

Президент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2023
"زمان سرزنش فرا رسیده است"؛ اتهام به زلنسکی برای نابودی اوکراین
پیشتر کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود که تحقیقات در مورد مشارکت احتمالی جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده و پسرش هانتر بایدن در فعالیت های مربوط به فساد مالی، ضرورت طرح استیضاح رئیس جمهور را دیکته می کند. به گفته این مقام عالیرتیه کنگره آمریکا، چنین روندی امکانات ارگان قانونگذاری ایالات متحده را در حوزه جمع آوری اطلاعات لازم جهت انجام تحقیقات در رابطه با رئیس جمهور آمریکا، افزایش خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала